וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 סטודנטים נעצרו בהפגנה נגד ועדת שוחט

30.11.2006 / 19:42

בהפגנה אלימה מול משרד החינוך בתל אביב קראו 300 סטודנטים להתפטרותה של שרת החינוך תמיר. בסיומה הבטיחו: המאבק יוחרף

בהפגנה שנערכה היום מול משרד החינוך בתל אביב הפגינו 300 סטודנטים במחאה כנגד ועדת שוחט לבחינת מצב ההשכלה הגבוהה, במהלכה עצרה המשטרה 4 סטודנטים שהתפרצו לתוך הבניין בו שוכן המשרד.

במהלך ההפגנה שהתנהלה ברוחות סוערות, התקרבו הסטודנטים אל הבניין וניסו לפרוץ לתוכו תוך שהם קוראים להתפטרותה של שרת החינוך יולי תמיר, "אין השכלה, אין מדינה", "ועדת שוחט – שוחטת אותנו" ו"מפריטים את ההשכלה".

כוחות משטרה, ביניהם שוטרי יס"מ בעקבות הוזעקו למקום בעקבות נסיונות הפריצה וניסו להדוף את הסטודנטים עד שבמקום התפתחה תגרה. במהלך ההפגנה מספר סטודנטים הצליחו לפרוץ לתוך בניין משרד החינוך, ארבעה מהם נעצרו ביניהם, יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, בועז טופורובסקי ויו"ר אגודת הסטודנטים במכללה למנהל. ושיחררו כעבור שעה.

יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב, בועז טופורובסקי, אמר "היום הוכחנו כי גם אם ינסו לעצור אותנו, אנו לא נוותר ולא נבחל מלהשתמש בכל אמצעי כנגד הוועדה. אנו נחריף את המאבק בימים הקרובים ונלחם נגד הפרטת ההשכלה הגבוהה". יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית איתי שונשיין אמר "שרת החינוך זורקת אותנו מכל המדרגות ולא מוכנה להקשיב לנו... השרה מעוניינת להנהיג רפורמה כוללת במערכת ההשכלה הגבוהה ללא שיתוף נציגי סטודנטים או נציגי סגל אקדמי, הדבר אומר שמסקנות הוועדה שתקום יפגעו בראש ובראשונה בסטודנטים ובמרצים, ואנו לא מוכנים לשתוק על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully