וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח - אשדוד: אודה ימשיך בשער הסגולים

יואב ויכסלפיש

1.12.2006 / 9:13

השוער הקרואטי, בולט, לא יעבור להכח עד ינואר בגלל שאינו שחקן חופשי. חזן: "אני מצפה מהשחקנים לחפש את השער השלישי ב-0:2"

בהכח התכוונו לשתף בשבת שוער חמישי העונה, את הקרואטי טיהומיר בולט, אבל היום (חמישי) התברר שהשוער קשור בחוזה לקבוצתו בליגה השלישית בקרואטיה ולכן יוכל לעבור להכח רק בינואר.

דובר הקבוצה, בילי רוזן, הגיב על הפרשה: "אתם בתקשורת החלטתם שהוא יעמוד בשער בשבת. ידענו כל הזמן שעלולה לצוץ בעיה". השוער הניגרי, מרשל אודה, יקבל צ'אנס נוסף. אודה שותף עד כה רק פעם אחת וספג שער בהפסד בנתניה 1:0.

הכח תנסה בשבת לשבור רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון מאז המחזור השני נגד בני יהודה. המאמן אורי מלמיליאן יאלתר פיתרון בעמדת המגן השמאלי במקום שוקי נגר, שייעדר בגלל צהובים. ליאור ראובן אמור לפתוח במקומו ואילן בכר ישחק בתור מגן ימני.

אבי תקוה, שלא ישחק בגלל פציעה, אופטימי למרות המאזן הדל: "אנחנו מפגינים יכולת טובה אבל לא מתרגמים אותה לשערים. אני מאמין שבסיבוב השני נצבור הרבה יותר נקודות. אין פער אמיתי בין הכח לכמה קבוצות שמעליה".

הרכב משוער: מרשל אודה: אילן בכר, סביטי ליפניה, רובי רגב, ליאור ראובן: דניאל היידמן, דן רומן, דודי ליברמן, ארז אליאב: מור גולן, ג'ף איה.

"עדיין יש כאן רגשי נחיתות"

שי הולצמן נטש היום (חמישי) את אימון מ.ס. אשדוד בגלל סחרחורות וכאבי ראש, אבל צפוי להיות כשיר למשחק בשבת בשכונת התקווה נגד הכח. המאמן, אלון חזן, צפוי לפתוח בהרכב זהה לזה שניצח את הפועל ת"א.

חזן ביקש להזכיר לשחקנים שיש מקום להשתפר: "אמנם סוף סוף ניצחנו קבוצה בכירה ביום שני, אבל אני מצפה מהשחקנים לחפש את השער השלישי ב-0:2 ולא להסתגר. עדיין יש כאן רגשי נחיתות מול הגדולות, פחות מהעבר, אבל יש עוד עבודה".

המאמן משחק באותה שיטה כמו יוסי מזרחי וזה אולי סוד המאזן של שש נקודות בחודש. גורם בקבוצה אומר עליו שראיית הכדורגל שלו דומה למזרחי, אך אצלו המשמעת תובענית יותר.

שי הולצמן מקווה שהשיפור במשחקי החוץ יימשך: "בתחילת העונה ניצחנו בבית והפסדנו בחוץ, אבל בשני משחקי החוץ האחרונים בנתניה ובשכונה חזרנו עם 6 נקודות. אין סיבה לחשוש ממשחק חוץ אם כי כל משחק שונה, והניצחון על הפועל לא מעניק לנו יתרון".

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, כריסטיאן גונזלס, גורה טל, אדיר טובול: עידן מליחי, יוסי אופיר, דוד רביבו, יניב עזרן, עידן שריקי: שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully