וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזרים למשטרה: בואו נתפוס את סלע

30.11.2006 / 9:06

היום השביעי לחיפושים ולמשטרה עדיין אין קצה חוט. הבוקר פורסמו שלטי חוצות הקוראים לציבור: "בואו נתפוס אותו יחד"

מאות שוטרים ימשיכו הבוקר את המצוד אחרי האנס הנמלט בני סלע. החיפושים הבוקר יתמקדו באזור המרכז והשרון. זהו היום השביעי לחיפושים ולמשטרה עדיין אין קצה חוט שיוביל ללכידתו של האסיר הנמלט.

הבוקר פורסמה בשלטי חוצות קריאה לעזור למשטרה בחיפושים אחרי בני סלע. בכמה רחובות ברחבי הארץ הבחינו הנהגים בשלטים עליהם נכתב "בואו נתפוס אותו יחד, צלצלו 100", בצירוף תמונתו של האנס. מדובר ביוזמה פרטית של אזרחים שממנו את הפרויקט.

בתוך כך סיפר עציר שהוסע יחד עם האנס הנמלט בני סלע לבית המשפט שרק שוטר אחד שמר על סלע בצאתו מהרכב. לדבריו, סלע היה אזוק רק בידיו והוא עצמו היה אזוק בידיו וגם ברגליו, וגם אותו ליווה שוטר אחד בלבד. בקול ישראל דווח, כי לטענת העציר החשוד בזיוף צ'קים, לא היה קשר עין בין השוטרים וכי הוא והמלווה לא הבחינו בבריחה ושמעו עליה רק אחר כך.

אתמול התמקדו החיפושים באזור צפת. החיפושים נפתחו בעקבות עדויות של כמה אזרחים שסיפרו כי הבחינו באסיר הנמלט. בסריקות סמוך לבית העלמין הצבאי בצפת, התגלה מחסן בגדים שמנעולו נפרץ. השוטרים סרקו בעזרת במסוק את אזור עין זיתים בגליל העליון. מוקדם יותר השבוע העריכו במשטרה שסלע ינסה להסתתר באזור הצפון או בהרים סביב העיר צפת.

זמן קצר לאחר מכן, התקבל דיווח שסלע נראה בשכונת רמת אביב כשהוא אזוק בידיו. בעקבות הדיווח הוזנקו כוחות משטרה גדולים לאזור, אך כמו הדיווחים הקודמים - גם הפעם היה מדובר בדיווח שגוי.

כתבת "הארץ", רוני זינגר- חירותי:

משטרת מרחב ירקון פנתה אתמול לחברות שמפעילות לחצני מצוקה בקרב קשישים וביקשה מהם לבדוק אצל מנוייהם אם "הכל בסדר אתם ושהם עונים לטלפון", כך נכתב במסמך שהעבירה המשטרה לחברת "סקיו-לייף". המשטרה ביקשה ממוקד החברה ליצור קשר עם הקשישים המנויים על שירותי החברה שמתגוררים בתל אביב, בשטח שמשתרע בין רחוב אלנבי ועד אזור בבלי ונהר הירקון. זאת כדי לשלול תרחיש אפשרי שלפיו נכנס האנס הנמלט בני סלע לדירת קשיש או קשישה והוא מחזיקם כבני ערובה, וכך יש לו היכן להסתתר ומאין להשיג שתייה ואוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully