וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נסראללה, אם יש לך לב, השב את הבנים"

29.11.2006 / 20:36

כך אמרה היום מיקי גולדווסר, אמו של החייל החטוף. כ-5,000 בני אדם הגיעו לעצרת מול בניין הפרלמנט האירופי

כ-5000 יהודים ממדינות אירופה, בהם שני שרי ממשלת בלגיה ועשרה חברים בפרלמנט האירופי, קיימו היום ב[[בריסל]] עצרת הזדהות למען שחרור החיילים החטופים גלעד שליט, אהוד גולדווסר ואלדד רגב. העצרת התקיימה מול בנין הפרלמנט האירופי בעת מושב הפתיחה שלו.

אביו של גלעד, נעם שליט, אמר בעצרת כי הפלסטינים ניצלו את נסיגת ישראל מרצועת עזה להתחמשות וכריית מנהרות במקום למטרות שלום כמו זריעת שדות ובנית בתים, אך למרות זאת טען כי הוא מלא תקווה. "היום שבו הושגה הפסקת אש היה יום התקווה לחזרתו של בני", אמר. מיקי גולדווסר, אמו של אהוד, פרצה בבכי במהלך נאומה ופנתה ל[[נסראללה]] באומרה "אם יש לך לב אני קוראת לך להחזיר את בנינו. זו אינה פוליטיקה אלא סוגייה אנושית".

יו"ר משלחת [[הפרלמנט האירופי]] לישראל, יאנה ליבסקובה, שנפגשה קודם לכן עם משפחות החטופים, אמרה כי ממשלת לבנון מפרה בבוטות את [[אמנת ז'נבה]] ואת החוק הבינלאומי. "מדובר באי-מילוי מקומם של החלטה 1701, אשר חייבה את שחרורם המיידי והלא מותנה של החטופים. מעבר לכך, יש כאן הפרה בוטה של אמנת ז'נבה המחייבת מסירת מידע אודות מצבם הרפואי של שבויים וחטופים".

היא קראה לבכירים אירופים "להפעיל מכבש לחצים כבד ככל שניתן על סוריה ולבנון, כדי להביא לשחרורם המידי של החטופים". גם ראש הקהילה היהודית בצרפת, רוז'ה קוקרמן, קרא למנהיגי אירופה לקחת אחריות ולהביא להחזרתם של החטופים. "אם הם לא יירתמו לכך, מנהיגי אירופה ישאו באחריות להתפשטות נגע החטיפות בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully