וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסו שבוע: עולים מדרגה

עומר סלע

29.11.2006 / 16:03

ג'וזף אדאי הופך עונת רוקי טובה לבלתי נשכחת, דוורי הנדרסון מפציע כתופס לגיטימי וקווין קייסוויהרן מייצב את הגנת הבנגאלס

על רסיבר מדהים (וכמה מילים על קווטרבק שאיבד את האמון של הקהל שלו ואחד אחר שמקבל אותו כל שבוע), על ראנינג בק רוקי (ולא רג'י בוש) ועל סייפטי ממוצא תאילנדי, שהשם שלו בטח לא אומר לכם הרבה. כדאי שיתחיל.

דוורי הנדרסון (ניו אורלינס)

3 שנים בליגה, בן 26, LSU

לפני שאני מדבר על הנדרסון והסיינטס, כמה מילים על ויק והפלקונס. בסיום המשחק מייק ויק הרים אצבע משולשת לכיוון הקהל של אטלנטה. במסיבת העיתונאים הוא ירד על הרסיברים שלו, שתפסו רק 9 מסירות מתוך 24. כל זה אחרי שבוע של בלאגן באטלנטה - עם המילים הקשות של ג'ים מורה האב על ויק וההתנצלויות של ג'ים מורה הבן והנשיקות בדרך למשחק בין המאמן והשחקן. ויק עלה למשחק ביתי נגד היריבה הגדולה, במשחק שאטלנטה היו חייבים לנצח ופישל. שוב. הוא יצטרך לעבוד קשה עכשיו כדי לקבל את אמון הקהל בחזרה. ואיתו גם המאמן והרסיברים – לאלי, ג'נקינס וקראמפלר, שלושה שחקני פוטבול מצוינים. בליגה שבה שחקנים שלא מצליחים לעשות את העבודה הולכים הביתה (ראו מייק ונדרג'אט), משהו בג'ורג'יה חייב להשתנות. ומהר.

מצד שני הסיינטס באים לעבוד. מה קרה שם השנה? שני דברים – מאמן חדש, צעיר ומלא אנרגיה (שון פייטון) ודרו בריס. עד כמה בריס טוב? בתחילת העונה אמרו שאין לו רסיברים – ג'ו הורן זקן ודאנטה סטאלוורת' הלך לפילדלפיה. בריס הראה לכולם את מארקז קולסטון. השבוע אמרו שלבריס יש בעיה בלי קולסטון. הוא מצא את הנדרסון. מי שמע על שניהם בתחילת השנה?

הנדרסון היה ענק בשבוע השני ברציפות, כמחליף של קולסטון. בשבועיים האלה הוא תפס כדורים ל-269 יארד ו-3 טאצ'ים. מי זוכר את קולסטון? מעריצי פוטבול מכללות ותיקים ודאי זוכרים אותו מ-2002, במה שנודע לשנים כ"נס הדשא הכחול". בנצחון מדהים של LSU על קנטאקי, 2 שניות לסיום, אחרי שהמאמן של קנטאקי כבר קיבל את הזובור, הקוורטרבק של LSU, מרקוס רנדאל (לימים ליינבקר בטנסי), זרק מסירת הייל-מארי לכיוון קצה המגרש של קנטאקי. הכדור קיפץ בין ידיים של שני מגנים עד שהגיע אל זרועותיו המושטות של הנדרסון, שתפס את הכדור והביא אותו אל הניצחון.

מי שרוצה לראות את הסרטון - בלינק המצורף למטה. אם האתר לא מעלה את הסרטון (זה קורה שם לפעמים) אתם יכולים לרשום בחלון החיפוש של האתר: bluegrass miracle. שווה.

הנדרסון, יליד לואיזיאנה, שהלך לבית ספר בלואיזיאנה ולקולג' בלואיזיאנה, מרגיש מאוד בבית בניו אורלינס. בעונה הראשונה בקבוצה הוא ישב על הספסל אבל בשנה שעברה התחיל לקבל דקות ושיחק סביר. פריצת הדרך במחזורים האחרונים היא נפלאה והוא עוד יילך וישתפר.

ג'וזף אדאי (אינדיאנפוליס)

רוקי, 23, LSU

כבר אמרנו LSU? הרבה שחקנים גדולים יצאו מהמכללה הזאת. היום בליגה אפשר למצוא את: מייקל קלייטון (באקס), אלן פאנקה (סטילרז), בריידי ג'יימס (קאובויז), טורי ג'יימס (בנגאלס), קניסון (צ'יפס) ועוד כמה. המכללה מייצרת שחקנים טובים, לא תותחים אבל טובים.

אדאי יכול להיות תותח. עד השבוע עונת הרוקי שלו היתה טובה. אפילו מצוינת, אבל השבוע הוא שבר קדימה. עם שיא כל הזמנים למשחק בשביל רוקי (ארבעה טאצ'ים) ומשחק של 171 יארד, אדאי הופך להבטחה גדולה. בשביל קבוצה שהתחילה עם דומיניק רודס כראנינג בק הפותח, ועם כל הכבוד לנצחונות, לא הצליחה למצוא משחק ריצה, היה נפלא לראות את פייטון יורד הצידה ונותן לאדאי את כל הבמה השבוע. ואדאי לקח.

לאדאי יש כמה יתרונות. קודם כל הוא שמאלי, ואין הרבה רצים אחוריים שמאליים בליגה, מה שאומר שהמגנים היריבים מכוונים אוטומטית ליד השנייה כשהם מנסים לחלץ את הכדור. חוץ מזה הוא שיחק את השנה הראשונה שלו בקולג' כפול בק, מה שעיצב את משחק הריצה שלו כאגרסיבי ומוכן לחבטות ועוזר לו בקריאת הגנות באופן אפקטיבי יותר.

אדאי נבחר במקום ה-30 בדראפט, הראנינג בק הרביעי שנבחר השנה (אחרי בוש, מארוני ודיאנג'לו וויליאמס מקרוליינה) בדראפט של ראנינגים נפלאים, ומתחיל להיות עוד מועמד טוב לתואר הרוקי של השנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

קווין קייסוויהרן (סינסינטי)

6, 30, אוגוסטנה (דקוטה הדרומית)

קווין מי? קייסוויהרן. הגיע הזמן ללמוד להגיד את השם הזה. כשיש לך שש חטיפות באחד-עשר משחקים, אתה זכאי. האוהדים בסינסי קוראים לו קיאנו (הוא קצת מזכיר את ניאו).

ק.ק. (ברשותכם אני אקצר) הוא מהסייפטיז הטובים בליגה השנה. מאיפה הוא הגיע לעזאזל? מאיפה לא. הוא התחיל את הקריירה המקצועית שלו כמורה לאלגברה בדקוטה והחליט שהוא בכלל רוצה להיות שחקן פוטבול. אחרי מבחנים התקבל ל-XFL, משם המשיך לפוטבול האולמות (ARENA GOOTBALL), שם שיחק עם קורט וורנר באיווה. שנתיים אחר כך וורנר הגיע ל-NFL וזכה בתואר ה-MVP. ק.ק הגיע תוך שנה לליגה. הוא שיחק בגרין ביי מספר ימים ואז חתם, לפני שש שנים, בסינסי.

בבית הוא היה מורה מחליף אבל אצל הבנגאלס הוא פותח רוב הזמן. הוא כבר שיחק בכל העמדות בהגנה האחורית של הקבוצה, מוביל את הקבוצה בחטיפות (ואת הליגה, עם שלושה שותפים) וחמישי בטאקלים. ק.ק, בן לאב מהגר מתאילנד, משתפר כל שנה. זו יכולה להיות השנה בה הוא יגיע לפרו-בול. לפני איך שהוא משחק ולפי העוצמה שהוא מוסיף להגנה של סינסינטי (וסיבה משמעותית לשיתוק של ההתקפה של קליבלנד השבוע) יש הרבה סיבות טובות לבחור בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully