וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעל שהרג את המרגל - להזמנה אונליין

29.11.2006 / 12:33

את הרעל הקטלני פולוניום 210 אפשר להזמין בקלות באינטרנט במחיר של 69 דולר. כל מה שצריך זה חתימת מבוגר בעת קבלת המשלוח

פולוניום 210, שהפך לאחרונה לרעל הקטלני המוכר ביותר בעולם, מוצע למכירה למעוניינים באינטרנט. עיתון ה"סן פרנסיסקו כרוניקל" מדווח כי שאריות של החומר הרדיואקטיבי, הקטלני פי מאה ב[[ציאניד]], מוצע למכירה תמורת 69 דולרים באתר המנוהל על ידי פיזיקאי. לאחר הרכישה המוצר המסוכן יישלח עד לפתח הבית של הרוכש באמצעות הדואר.

[[פולוניום]] 210, ששימש לרצח המרגל הרוסי לשעבר אלכסנדר ליטויננקו, נמכר באופן חוקי למטרות תעשייתיות, כגון הסרת חשמל סטטי. עם זאת, כאשר עובר החומר דרך מערכת העיכול הוא גורם למוות מחריד. ליטויננקו, שהיה בעבר סוכן KGB מת ביום חמישי האחרון בלונדון לאחר שאיבד את כל שערו וסבל מכשל חמור במערכות החיסון והעצבים.

את החומר, לו מייחסים את מותו של המרגל לשעבר, ניתן לקנות מאתר "ציוד ואספקה מדעית גרעינית" (United Nuclear Scientific Equipment & Supplies). האתר מציע גלולות נגד [[קרינה רדיואקטיבית]] ומוצרים נוספים.

למרות הסכנה הברורה שבפרסום מכירת מוצרים רדיואקטיביים, האתר מצהיר כי החברה פועלת כדי למנוע העברתו ל"ידים הלא נכונות", ונראה כי היא עושה זאת בדרך בה מבשלות בירה מנסות למנוע הגעת המשקה לצעירים. "בגלל שהמוצרים שלנו יכולים להיות מסוכנים בידיים הלא נכונות, נמצא לנכון לא לספק אותם אם נחשוב שמדובר בצעיר המתחזה למבוגר, או באדם שאינו מנוסה בשימוש בחומרים שהזמין או אם ידמה כי המזמין ישתמש בחומרים להכנת חומרי נפץ". עוד נאמר בהודעה כי "קבלת חבילה המכילה חומרים מסוכנים נדרשת לחתימה של מבוגר בזמן קבלת המשלוח".

לפי הדיווח של הכרוניקל, החברה מנוהלת בידי בוב לזר, שטוען כי עבד בהתרסקות חללית מהחלל שעליה חוצנים בבסיס 51.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully