וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאב מד מזהירה מנופשים ישראלים

29.11.2006 / 8:46

חברת הנופש הציעה ללקוחותיה משוויץ אתר סקי חלופי בשל הגעת ישראלים לאתר סקי בצרפת. הקהילה היהודית: ריח אנטישמי

חברת מועדוני הנופש הבינלאומית קלאב מד הודיעה ללקוחותיה השוויצרים כי יוכלו לעבור, ללא תשלום נוסף, לאתרי [[סקי]] אחרים. מדובר ב"פיצוי" לנופשים שאינם מעוניינים להיתקל בנופשים מישראל באתרי הסקי במדינה. בעיתון "ידיעות אחרונות" דווח, כי גורמים בקהילה היהודית זועמים על המכתב שנשלח ללקוחות המועדון ואומרים כי עולה ממנה ריח של [[אנטישמיות]]. בקלאב מד לעומת זאת טוענים כי מדובר באי הבנה.

מכתב שהתגלגל לידי אנשי סיקאר, ארגון יהודי בג'נבה שנאבק באפליה ובאנטישמיות, מתריע מפני הגעת גולשי סקי מישראל. "לקוחות יקרים, אנו רוצים להודיעכם כי בתקופה שבין ה-16 ל-23 בדצמבר ... תתארח באתר הסקי במנוויר שבצרפת קבוצה חשובה של אזרחים ישראלים.... היות שחופשתכם היא דבר אישי, אם תרצו תוכלו לבחור באתר אחר ללא כל תוספת". המכתב ממשיך ומפרט רשימה של אתרי סקי חלופיים באירופה.

אנשי סיקאר הזועמים מיהרו לפנות למשרדי קלאב מד בדרישה לקבל הבהרות. גורמים בקהילה היהודית טוענים כי מהמכתב עולה ריח אנטישמי. גורמים מדיניים אמרו בתגובה כי "זו חוצפה".

מנכ"ל חברת קלאב מד ישראל, זאב דהן, התייחס למכתב ואמר כי "מדובר בלא יותר מאי הבנה שנובעת מנאיביות של המנסחים". דהן הסביר כי מדובר במנהג של החברה, וכי אין כאן כוונה אנטישמית.

לדבריו, באתר הסקי המדובר יתארחו בחנוכה הקרוב 480 אורחים, 450 מהם ישראלים. "במקרה כזה אנו נוהגים לפנות לשאר הלקוחות ומודיעים להם שאם הדבר אינו מתאים להם הם יכולים לבחור אתר נופש אחר על בסיס מקום פנוי". כך למשל, עשתה החברה כשעובדי בנק מאיטליה מילאו את אחד מאתרי הנופש. "אנחנו עושים את זה עם כולם. קלאב מד אוהבת ישראלים" סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully