וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס במו"מ לרכישת 50% מרשת ללין תמורת 3 מ' דולר

גלי ברגר

28.11.2006 / 21:02

לשאלה מדוע הוא רוכש רשת שאינה מתחום האופנה, השיב ויזל כי הוא "מבין בריטייל ולא רק באופנה"

הראל ויזל ממשיך להתרחב: רשת האופנה פוקס מנהלת משא ומתן לרכישת רשת הסבונים והנרות ללין תמורת 3 מיליון דולר, כך הודיעה החברה לבורסה בתל אביב הלילה.

ללין מפעילה כיום 14 חנויות בארץ, מרביתן בקניונים, והן מתמחות במתנות ובמוצרי פינוק לאמבטיה ולטיפוח הגוף. ויזל מאמין כי ניתן לפתוח עוד 40 חנויות נוספות, ולהגיע לנוכחות של הרשת בכל הקניונים בארץ. לרשת, שהוקמה בשנת 1999 על ידי מירב כהן ורויטל לוי, יש גם שישה סניפים בחו"ל - בארה"ב, אנגליה ובנורווגיה. כהן ולוי צפויות להישאר בחברה.

לללין שתי מתחרות עיקריות - סבון של פעם שבבעלות אבי פיאטוק וסיגל קוטלר-לב, אשר הוקמה ב-97' ומונה עשרים חנויות בישראל ו-18 בחו"ל, ורשת נרות בשינקין שבבעלות פישמן רשתות. בראיון ל-TheMarker העריך פיאטוק כי שלוש הרשתות מגלגלות מחזור של כ-100 מיליון שקל בשנה, וכי סבון של פעם מחזיקה ב-55% מהשוק, לללין נתח של 25% ולנרות בשנקין 20% מהשוק.

לשאלה מדוע הוא רוכש רשת שאינה מתחום האופנה, השיב ויזל כי הוא "מבין בריטייל ולא רק באופנה".

באוגוסט רכשה פוקס 50% מבילי האוב ישראל - יבואנית מותגי הגלישה Billabong ו-Reef - תמורת 19.5 מיליון שקל במזומן. זאת לאחר משאים ומתנים שלא הבשילו לכדי עסקה עם סקאל ועם המעצבת אירית, ושמועות רבות שנפוצו בשוק בדבר המהלכים הבאים של הראל ויזל.

לפי ההודעה, מעריכה פוקס כי דרושים עוד 45 יום למשא ומתן וכי העיסקה תחתם בתוך 60 יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully