וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושתלת הפנים יכולה לחייך

28.11.2006 / 17:07

לפני שנה בדיוק עברה איזבל דינואר את ניתוח השתלת הפנים. עכשיו היא יכולה להזיז את השרירים בפניה, והיא עדיין מעשנת

במאי 2005 ניסתה כלבתה של איזבל דינואר הצרפתייה להעיר אותה, לאחר שנמצאה מעולפת, ככל הנראה עקב ניסיון התאבדות שביצעה. במהלך האירוע גרמה הכלבה להשחתת פניה של דינואר, וזו הגיעה לבית החולים ללא אף, שפתיים וסנטר. צוות המנתחים שבדק אותה קבע, כי שיחזור האיברים לא יתאפשר ללא השתלת פנים.

לפני שנה בדיוק נכנסה דינואר לניתוח השתלת פנים שארך 15 שעות. לאחר הניתוח אמר ברנרד דאוואושל, מנתחה של דינואר, כי ההחלמה מתבצעת באופן משביע רצון, וכי יש בכוונתו לבצע ניתוחי השתלות נוספים מסוג זה.

ב- BBC דווח, כי היום הודיעה דינואר למנתחה שהיא מסוגלת לחייך שוב וכי "חזרה להיראות כמו עצמה". לדברי דאוואושל, תוצאות הניתוח הן אסתטיות מאד והולמות את פניה של דינואר. לדבריו, "אנשים שלא ראו את דינואר אחרי הפציעה מזהים אותה כיום, זה מאד מעניין".

"כמובן שעדיין ניתן לראות צלקות, ומדי פעם נוצרות דלקות באזור הניתוח, אבל בכל אופן קווי הצלקת נרפאו כמעט לגמרי", אמר דאוואושל. "אם היא מתאפרת, היא נראית נהדר".

דאוואושל הוסיף כי הרגישות לחום וקור שבה לפניה של דינואר וכן היכולת להניע את שרירי הפנים. היא מסוגלת לאכול ולשתות ללא בעיה, ועדיין מעשנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully