וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורס צורפות לגמלאים בלבד

28.11.2006 / 14:01

אחרי שילמדו את יסודות המקצוע וטכניקות מתקדמות, יקבלו המשתתפים בקורס, בני 65 ומעלה, ליווי צמוד עד הקמת עסק משלהם

בשבוע שעבר נפתח במכללת אורט סינגאלובסקי בתל אביב קורס צורפות של סטודנטים בני הגיל השלישי. מטרת הקורס היא לסייע לגמלאים לפתח קריירה חדשה שתיצור מסגרת של עשייה ותחושת חיוניות. הסטודנטים יעברו הכשרה בת שלושה שלבים, מיסודות הצורפות ועד שלב פיתוח מיומנויות וטכניקות מתקדמות. בקורס משתתפים 14 גמלאים, בני 65 ומעלה, שעושים שימוש בחדרים המאובזרים ובציוד המתקדם של המכללה.

בהמשך יקימו יוזמי הקורס חממה עסקית, שתשמש את בוגרי הקורס בתום לימודיהם. ההשתתפות תאפשר לגמלאים לקחת חלק ב"סדנאות אמן" ללא תשלום כדי שיוכלו להמשיך ליצור ולנצל את שעות הפנאי שלהם גם לצורך מימוש עסקי. כמו כן, החממה תאפשר להם להציג את יצירותיהם בתערוכות לצורך מכירה ופרסום, וכך התחביב יהפוך לקריירה שניה.

זו הפעם הראשונה שמכללה מאפשרת לעשות שימוש בשירותיה לטובת סטודנטים גמלאים מתוך התחשבות בצורכיהם, כמו גמישות בשעות העבודה בסדנא ונגישות גבוהה. הפרויקט מלווה את הסטודנטים הגמלאים לכל אורך הדרך עד להקמת עסק משלהם.

"לעיתים קרובות כשאדם יוצא לגמלאות הוא עובר משבר", אמרה ורדה קסמי, מנהלת השיווק של מינהל מכללות אורט. "אך זו גם הזדמנות להגיע למימוש עצמי. הקורס מהווה הזדמנות עבור רבים להגשים חלום ישן שלא ניתן היה לממש בגיל צעיר יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully