וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושות: משפחות אומנה ל-16 ילדים

28.11.2006 / 10:20

הילדים, בגילאים 3-7, הוצאו מבתיהם בעקבות התעללות או הזנחה. הם מחפשים משפחות חמות שיטפלו בהם עד שיוכלו לחזור הביתה

16 ילדים מצפון הארץ ממתינים למשפחות אומנה, לאחר שהוצאו מבתיהם בעקבות מצבים שונים של נטישה, התעללות או הזנחה. ארגון "מטב", המנהל את השירות לאומנה בצפון הארץ בשיתוף עם משרד הרווחה, מחפש משפחות מתאימות עבור הילדים, בגילאים 3-7.

משפחות אומנה הנן משפחות המעונינות לפתוח את ביתן עבור ילד נוסף, שהוצא ממשפחתו הביולוגית. הן מגדלות את ילד האומנה לפרק זמן קצר או ארוך, עד שהוריו הביולוגיים ישוקמו והוא יוכל לחזור לחיות במחיצתם ללא סיכון.

על ההורים המועמדים להיות עד גיל 50, בעלי השכלה תיכונית, בעלי בריאות תקינה, ללא עבר פלילי, כשבן זוג אחד לפחות מרוויח באופן מסודר. ההורים יעברו קורס הכנה בן 7 מפגשים, שמטרתו להקנות למשפחות כלים להתמודדות עם הכנסת הילד למשפחה ועם הטיפול בו.

"אנחנו מחפשים משפחות שמסוגלות לתת הרבה חום ואהבה לצד גבולות, חינוך ותמיכה", אומרת נורית גרינוולד, מנהלת השירות לאומנה ב"מטב". "אנו מנסים לאתר משפחות בעלות ניסיון בגידול ילדים, אשר מעונינות לפתוח את ביתן ואת ליבן לילדים קטנים בעלי פוטנציאל תקין, אשר חוו קשיים בסביבה בה חיו וזקוקים להשקעה רבה ולתמיכה. אנו קוראים למשפחות שרואות בהורות אתגר ומוכנות לצאת לשליחות ולמשימה לאומית של גידול ילדים".

למשפחות המעונינות להצטרף לשירות האומנה ו/או לקבל פרטים נוספים, ניתן לפנות לטלפונים 04-6591852/3, 04-8701145/6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully