וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה עיתונים שיאיר לפיד לא קורא

ספורט הארץ ועוד ארבעה. לפיד פספס את קריאת הארץ להתפטרותו של קשטן. גם וואלה! ברנז'ה מתחילה את הבוקר עם אהוד אשרי

יאיר לפיד התייחס ביום שישי האחרון בטורו "עשר הערות על היסטריה" שהתפרסם במוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות לאופן שבו סיקרו מדורי הספורט בעיתונים את ההפסד של נבחרת ישראל בכדורגל לנבחרת קרואטיה: "מדורי הספורט, אגב, הפתיעו. כולם אמרו שקשטן לא ניהל נכון את המשחק, שהוא עלה במערך פחדני, שלא משחקים עם חלוץ בודד אם אתה באמת רוצה לנצח- אבל אף אחד לא קרא לו להתפטר". לפיד הוסיף וכתב: "עמודי המאמרים המכובדים מתמכרים לעוויתות של זעם וחלחלה ומודיעים שכולם צריכים מיד לעוף הביתה, עמודי הספורט מגלים אחריות לאומית".

מוספי הספורט בבוקר שאחרי המשחק לא בדיוק מתיישרים לפי התזה של לפיד. הכותרת במדור הספורט של עיתון הארץ ביום שלמחרת: "קח את החמסה, ותחזיר את המפתחות" עוד נכתב במוסף הספורט של הארץ: "דרור קשטן הוריד אתמול את הכדורגל הישראלי לתחתית החבית.... לוזון תוציא כבר היום את קשטן לפנסיה מוקדמת". יצוין כי גם מוספי הספורט של ידיעות ומעריב לא חסכו מילים ממאמן הנבחרת.

עורכים במדורי הספורט הביעו פליאה על הקביעה של לפיד: "מדובר בהתקפה חסרת תקדים של עיתונות הספורט על קשטן. אני לא זוכר מתי היתה כזו התקפה בוטה על מאמן נבחרת. גם אם רק הארץ קראו לקשטן במפורש להתפטר העיתונים האחרים לא חסכו ממנו מילים קשות".

יאיר לפיד סרב להגיב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully