וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: השוטרים הרגו צעיר שעות לפני חתונתו

27.11.2006 / 10:46

הקהילה השחורה בניו יורק זועמת: שון בל בן ה-23 נורה למוות ע"י שוטרים סמויים, בתקרית מחוץ למועדון בו חגג מסיבת רווקים

שון בל, שחור בן 23 תושב [[ניו יורק]], נורה למוות על ידי שוטרים ברובע קווינס בעיר, שעות אחדות לפני שהיה אמור להינשא. בל נורה ביציאה ממועדון חשפנות בו ערך את מסיבת הרווקים שלו, מועדון שהיה נתון תחת מעקב משטרתי בשל עבירות נשק, סמים ואלימות שהתבצעו בו בעבר. כך דווח בניו יורק טיימס.

קרובי משפחה של ההרוג ומנהיגים בקהילה השחורה, ביניהם הכומר אל שרפטון, דרשו לפתוח בחקירה על ה"תגובה המוגזמת של שוטרים שהרגו אדם ביום חתונתו". בל היה אמור להתחתן באותו אחר הצהריים עם אם שני ילדיו הקטנים, ניקול פולטר בת ה-22.

האירוע התרחש בסביבות ארבע לפנות בוקר של יום ראשון, במועדון "קאלואה". בל וחבריו יצאו מהמועדון ונסעו במיני-ואן, שמרחק קצר משם התנגש במכונית בה היו שוטרים סמויים. השוטרים אומרים כי לאחר מכן עלה רכבו של בל על המדרכה, התנגש בחזית של חנות, כמעט דרס שוטר סמוי אחר והתנגש שוב ברכב המשטרתי. בתגובה, ירו חמישה שוטרים עשרות כדורים לעבר מכוניתו. הצעיר נורה בצווארו, בכתפו ובידו, ושניים מחבריו - ממוצא היספני ושחור - נפצעו, אחד מהם במצב אנוש.

מפקח המשטרה המקומית ריימונד קלי אמר במסיבת עיתונאים כי מוקדם עדיין לקבוע אם הירי היה מוצדק. גם ראש העיר מייקל בלומברג אמר שמוקדם להסיק מסקנות בפרשה. מהצד השני, זועמים קרובי משפחתם של הנפגעים גם על העובדה שיקיריהם נכבלו לאזיקים במיטות בית החולים בו אושפזו.

גורם רשמי במשטרה הכחיש בפני הניו יורק טיימס שהאירוע התחולל על רקע גזעני, ואמר ששניים מהשוטרים המעורבים היו לבנים, שניים היספנים ואחד שחור, ואף אחד מהם לא היה באירועי ירי בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully