וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט ואבו מאזן ייפגשו עם רייס

27.11.2006 / 9:05

בעקבות התייצבות הפסקת האש והפסקת הירי, השניים צפויים להיפגש עם השרה האמריקאית. רה"מ יישא נאום מדיני באזכרה לבן גוריון

שביעות רצון בירושלים בעקבות התייצבות הפסקת האש. רקטת הקסאם האחרונה נורתה אתמול בצהריים. גורמים במערכת המדינית מעריכים כי הרגיעה הנוכחית עשויה להוביל לפתיחת דיאלוג עם הפלסטינים.

רדיו "קול פלסטין" דיווח הבוקר, כי בעקבות הרגיעה ראש הממשלה אהוד אולמרט ייפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ייפגשו עם שרת החוץ האמריקאית קונדוליזה רייס. כך דווח בקול ישראל.

13,000 מאנשי כוחות הביטחון הפלסטינים התפרסו אתמול לאורך קו הגבול של רצועת עזה עם ישראל. יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הורה להם לעשות הכל כדי למנוע ירי רקטות קסאם.

כתבי "הארץ" אלוף בן, אבי יששכרוף ועמוס הראל:

ראש הממשלה אהוד אולמרט יישא היום נאום מדיני באזכרה השנתית לדוד בן גוריון בשדה בוקר. לשכתו סירבה למסור פרטים מהנאום, אולם אפשר להעריך שבעקבות הפסקת האש שהושגה ברצועת עזה, אולמרט יתייחס לתוכניותיו וציפיותיו מהתהליך המדיני עם הפלסטינים.

מקורות מדיניים בירושלים העריכו אתמול, ששרת החוץ האמריקאית קונדוליזה רייס תבקר השבוע בישראל וברשות הפלסטינית, כביטוי לתמיכת הממשל האמריקאי בהפסקת האש בעזה. רייס תבוא מחרתיים עם הנשיא ג'ורג' בוש לירדן, כדי להשתתף ב"ועידת העתיד" שיזם המלך עבדאללה, ולפגוש את ראש ממשלת עירק, נורי אל-מאליכי.

לפי התוכנית המקורית, מסעם של בכירי הממשל לאזור היה אמור להתמקד בסוגיה העירקית, אך עתה נראה שרייס תקדיש זמן גם לישראל ולפלסטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully