וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצרת הזדהות בבריסל למען החטופים

26.11.2006 / 15:07

אלפים צפויים להגיע ביום ד' לרחבת בניין הפרלמנט של האיחוד האירופי לעצרת בה יקרא ההמון לפעול למען שחרור החטופים

ביום רביעי הקרוב בשעה 14:00, שעון בריסל, צפויים להגיע אלפים מנציגי קהילות יהודיות מרחבי אירופה להשתתף בעצרת הזדהות עם החטופים אהוד גולדווסר, אלדד רגב וגלעד שליט. הדרישה: "מדינות אירופה החתומות על החלטה 1701 חייבות לקחת אחריות ולפעול מיידית לשובם של הבנים"

לנוכח הקיפאון במאמץ הבינלאומי הפומבי מול ממשלת לבנון ומול ארגון החיזבאללה, לדברי המטה הציבורי להחזרת החטופים, הוחלט לרכז בתקופה הקרובה את מאמצים בשכנוע מדינות אירופה כדי להפעיל את השפעתם המיידית בהשגת אות חיים מהחטופים בלבנון ולשחרורם של שלושת הבנים.

הפעולה הראשונה תחל כאמור ביום רביעי הקרוב, מול בניין הפרלמנט האירופי בבריסל, בעת מושב הפתיחה שלו. משלחות של אלפי נציגים מקהילות יהודיות מרחבי אירופה יתייצבו יחד עם משפחות החטופים וחבריהם בעצרת מול בית הנבחרים של אירופה וידרשו את התערבותם המיידית לשחרורם. אחר כך ייפגשו המשפחות עם נציגי המדינות בתוך הפרלמנט, במקביל פנה המטה הציבורי לשורת מדינות בבקשה להיפגש עם מנהיגיהם ולגייסם למשימה ההומניטרית לשחרורם של הבנים.

"כל יום שעובר מגדיל את הסכנה לחייהם"

יו"ר הוועד האירופי להחזרת החטופים, ויו"ר ארגון "ציונה", רוז'ה פינטו, אשר ארגן את העצרת בשיתוף עם המטה הציבורי בישראל ובסיוע הסוכנות היהודית וההסתדרות הציונית, מסר, כי "העצרת מתקיימת דווקא מול הפרלמנט האירופי, במטרה להפעיל לחץ על מדינות אירופה החתומות על החלטת מועצת הביטחון 1701", והוסיף, כי אירופה מסייעת לרשות הפלסטינית וחובתה לסייע בשחרור גלעד". יו"ר הסוכנות היהודית וההסתדרות הציונית העולמית, זאב ביילסקי אמר "אנו פועלים יחד עם הקהילות היהודיות ובאמצעות שליחנו לקיום אירועי הזדהות ויוזמות הסברתיות ברחבי העולם".

מיקי גולדווסר, אמו של אהוד פנתה הבוקר בקריאה נרגשת: "אני מצפה מכל מנהיג אירופי שיש ביכולתו לסייע לנו, לעשות זאת ומייד. לנוכח המתרחש בלבנון ורצועת עזה, כל יום שעובר מגדיל את הסכנה לחייהם. נפגש עם כל אדם שיכול לעזור לנו להחזיר את אודי, אלדד וגלעד הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully