וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם שותים - יש אוטובוס לסטודנטים המבלים

26.11.2006 / 14:50

שרות חדש של חברת דן יאפשר לסטודנטים שיוצאים לשתות, לחזור הביתה באוטובוס בליינים מיוחד. בינתיים, רק באוניברסיטת ת"א

חברת "דן" בשיתוף אגודת הסטודנטים מציגה פרוייקט ניסויי חדש – אוטובוס בליינים שיצא מידי יום חמישי בשעה 23:30 מאוניברסיטת תל אביב, יעבור דרך רחוב אבן גבירול ויגיע עד לנמל. בשעה 04:00 לפנות בוקר יעשה האוטובוס את דרכו חזרה מנמל תל אביב לאוניברסיטה.

הפרוייקט נועד לאפשר לסטודנטים המעוניינים לבלות ולשתות לעשות זאת כאוות נפשם, מבלי לחשוש כיצד יחזרו הביתה ומבלי שיצטרכו לנהוג ברכביהם שתויים ועם רמות אלכוהול גבוהות מהמותר, המסכנות אותם ואת הנוסעים עימם ובסביבתם. אוטובוס המבלים הראשון יצא ביום חמישי, ה-7 בדצמבר. יצויין, כי במקום לא תערכנה בדיקות, וכי האוטובוס יסיע כל מי שחפץ להגיע הביתה ולא לנהוג.

איתן פיקסמן, דובר החברה אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי "חברת דן הרימה דגל במסגרת הניסיון למזער את תאונות הדרכים. עכשיו יהיה מותר להשתכר ולחזור הביתה בידיים הבטוחות של נהגי דן". הוא ציין כי הפרוייקט נבדק תחילה באוניברסיטת תל אביב ובמידה שיוכתר בהצלחה, הוא יורחב גם לאוניברסיטאות ולמכללות נוספות ברחבי גוש דן.

השימוש בשירות החדש מתאפשר באמצעות ה"סטודן" – כרטיס חופשי סמסטריאלי שהונהג באוניברסיטאות ובמכללות נבחרות בתחילת שנת הלימודים הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully