וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישראל לאנגליה בתשע נשמות

26.11.2006 / 11:59

אם אבד לכם חתול לבן, הידיעה הזו תעניין אתכם: זיגי הועמס על קונטיינר בעפולה והגיע כשהוא תשוש ומיובש לאנגליה, כעבור 17 יום

זיגי החתול ניצל לפחות אחת מתשע הנשמות שלו לאחר ששרד 17 ימים ללא מזון במסע בן 3,680 ק"מ מישראל לאנגליה. החתול הלבן הכחוש נקרא על שם זיגי סטארדאסט – הדמות שנוצרה על ידי דיוויד בואי בשנות ה-70', משום שגם לו יש עין כחולה ועין ירוקה. את המסע הארוך עשה בקונטיינר בגודל 40 רגל.

המסע החל בעפולה, שם הועמס הקונטיינר ונשלח לחיפה ב-31 באוקטובר. הוא הסתיים ביום שישי שעבר בלאנקסשייר שבאנגליה, עם חתול מותש, רעב ומיובש. "כשפתחנו את הקונטיינר, הצוות נדהם לראות חתול צמרירי יוצא משם", אמר אחד העובדים שעזר לתפוס את זיגי. "אני חושב שהוא השתמש בכמה מנשמותיו", אמר. החתול לא סתם שרד – היתה לו מספיק אנרגיה כדי להילחם בצוות האנגלי במשך חמש שעות.

"אני חושב שהוא פחד פחד מוות". אמר ג'יימס ראטקליף, מהסוכנות המלכותית למניעת התעללות בבעלי חיים. "הוא נסע כל הדרך לבד והגיע לארץ זרה, אז הוא ניסה לנוס על חייו". הרקע של זיגי או בעליו נותרו מסוריים, מכיוון שלא היה עליו קולר או צ'יפ, אך הבריטים מאמינים שהוא חיית מחמד של מישהו ולא חתול רחוב מכיוון שהוא ידידותי מאוד. הוא ישאר כעת בהסגר לשישה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully