וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד המשטרה

דוריה למפל

26.11.2006 / 10:11

דוריה למפל מרגישה שוב את הפחד ברחובות ודורשת מהשוטרים שהיו אמורים ללוות את בני סלע ולהחזיר אותו לכלא: תתפטרו עכשיו

לממונים על נהלי הליווי במשטרת ישראל ולשוטרים שליוו את בני סלע שלום רב,

שלוש תחנות מוניות נאלצו לסרב לבקשתי להזמין מונית ביום שישי בלילה כדי שאוכל להגיע לעבודה. כנראה שככה זה כשכל הילדות, הנערות והנשים שתכננו ללכת ברגל, פתאום מזמינות מונית.

ב-1999, כשבני סלע היה היעד מספר אחד שלכם, הייתי בת 16. פחדתי להסתובב לבד ברחובות תל אביב, וכשהסתובבתי לבדי רצו לי בראש עשרות תסריטים מבעיתים. גם שלשום, כשנאלצתי לצעוד ברחובות חשוכים, אותה צמרמורת ליוותה אותי. אבל, רצה הגורל ורצתה אזלת היד שלכם, ובין 1999 לבין 2006 השתנה דבר אחד: היום גם אתם אשמים. האונס הבא שסלע יבצע הוא באחריותכם.

אני לא יודעת באיזה שלב החלטתם שמי שהרס ל-14 בני אדם את החיים יכול מבחינתכם להתרווח במושב האחורי, אבל אני רק יכולה לשער מה היה קורה אילו סלע היה פוגע חלילה באמהות, בבנות, באחיות ובנשים שקרובות אליכם ויקרות לכם. גם אז הייתם מיישמים זימון מפוברק בלי לבדוק אותו? גם אז לא הייתם אוזקים את אחד האסירים הכי מסוכנים בישראל? גם אז היתה קיימת אפשרות, ולו הקלושה ביותר, שהוא יאמר לכם שהוא "שכח משהו" ו"מיד חוזר"?

בני סלע של 1999 היה אנס מטורף וחולני שלא הצלחתם לתפוס אותו. בני סלע של 2006 הוא אנס מטורף וחולני שנתתם לו ללכת. לכן, זה הזמן שגם אתם תלכו.

זה לא הזמן שתועברו מתפקידכם וגם לא שתצאו לחופשה בתשלום, או תיקחו חלק בדיונים אודות עתידכם במשטרת ישראל. פשוט תתפטרו. תורידו את המדים הכחולים, תחזירו את הכובע, תעיפו לפח את תעודת השוטר שלכם. אל תחכו שוועדת חקירה פנימית או חיצונית תגיד לכם ללכת, כי במדינה שלנו יש סיכוי טוב שזה לא יקרה. אם אתם תוהים מה לעשות עם הזמן הפנוי שלכם, תוכלו להציע לקורבנות האונס של סלע שתאבטחו אותן בזמן שהוא מסתובב חופשי. זה המעט שאתם יכולים לעשות.

הבריחה הקלילה שביצע האנס המסוכן מתחת לאפכם ביום שישי היא עוד הוכחה לכך שמשטרת ישראל כבר לא מפשלת, אלא ממש פושעת. גם אם בשעת כתיבת שורות אלה הקולגות שלכם הצליחו ללכוד את סלע, אתם חייבים ללכת הביתה. לא ייתכן שאתם תהיו שומרי החוק של ישראל, כי עם שוטרים כמוכם, מי צריך עבריינים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully