וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אחת מקורבנותיו של סלע: הסכנה קרובה

26.11.2006 / 0:02

באירוע לציון היום הבינ"ל למאבק באלימות נגד נשים שחזר האב: "בתי הייתה מוכנה לעמוד מול הבן זונה ולהעיד במשטרה"

מאות בני אדם ציינו הערב את היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים. האירועים, בחסות האיגוד של מרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה מינית, כלל צעדה מכיכר רבין לקולנוע מקסים. במהלך האירועים, נשא דברים אביה של אחת מקורבנותיו של האנס הסדרתי בני סלע שנמלט אתמול מהכלא. כך דווח בגלי צה"ל.

אביה של הצעירה סיפר את סיפורה של בתו. "היא הייתה רק בת 14 כשארע הדבר. בקיץ 1999 קמתי בבוקר כדי ללכת לעבודה ושמעתי הדלת נטרקת. הייתה לי הרגשה משונה כי רק בתי הייתה בבית. יצאתי החוצה וראית גבר זר בצד השני של הרחוב", סיפר בקול רועד.

האב המשיך ותאר כיצד חזר הביתה, וראה את בתו ישנה במיטתה. "הלכתי לעבודה ולאחר שעתיים קיבלתי טלפון מילדתי שאמרה לי בלחש 'אבא תחזור'. מיד חזרתי כשהלב פועם בחזקה, לא ידעתי מה קרה. כשבתי פתחה את הדלת היא אמרה לי 'אבא אנסו אותי' - מאותו הרגע החיים לא חזרו להיות אותו דבר".

הוא אמר עוד, כי "ההיסטוריה כאילו מתעתעת בנו בצורה ממש מקפיאת דם. העצרת הזו הייתה מתוכננת כבר זמן רב ודווקא היום החליט בני סלע לברוח והראה לכולנו כמה הסכנה קרובה". הוא ביקש לקרוא לכל נפגעי תקיפה מינית להתלונן במשטרה. "למרות גילה הצעיר, בתי הייתה מוכנה לעמוד מול הבן זונה ולשתף פעולה עם המשטרה. טועה מי שטוען שרק מי שנפגע פיזית הוא הנפגע היחידי. מסביבו יש מעגלים נוספים של משפחה וקרובים שמרגישים גם הם את אותה חדירה נוראית שביצע האנס בקורבן".

היום: ועדת הבדיקה מתכנסת

"בסופו של דבר רכב של ליווי אסירים הביא את האסיר לבית המשפט, ומשם הוא ברח בנסיבות קטלניות מבחינת התקלה ומבישות", כך אמר הערב השר לביטחון פנים אבי דיכטר בראיון לערוץ 2. דיכטר הוסיף, כי "הבריחה של האסיר בין אם תוכננה מראש ובין אם הייתה ניצול של המצב, עצם הבריחה - הוא תקלה חמורה".

בתוך כך דווח, כי הועברו מתפקידם שני שוטרי הליווי שמידיהם ברח סלע. בקול ישראל דווח, כי במשטרה הוחלט להעבירם ליחידה אחרת עד לבירור העובדות בפרשה. גורמים במשטרה הביעו תקווה, כי צמרת המשטרה, הממונה על נוהלי ליווי עצירים, תקבל עליה את האחריות ותתן את הדין.

דיכטר אמר עוד, כי "ההנחייה למשטרת ישראל אתמול, הייתה לקיים את המרדף אחריו כאילו האסיר תקף שוב לאחר שברח מהכלא".

השר לביטחון פנים, הוסיף, כי אין התפתחויות מהותיות בפרשת בריחתו של האנס הסדרתי בני סלע, מאז נמצאו אתמול בצהריים מכנסי השב"ס החומים שלבש. "אנחנו משקיעים המון כוחות, אבל אין לנו בשורה... הנחת העבודה של המשטרה מתייחסת גם לתל אביב ולגוש דן והיא נכונה גם לאזורים נוספים". מחר תתכנס הוועדה לבדיקת בחירתו של סלע מהכלא בראשותו של עמוס ירון לישיבתה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully