וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיכטר: בריחת סלע היא תקלה מבישה וקטלנית

25.11.2006 / 19:16

דיכטר אמר לערוץ 2, שההנחייה היא לקיים את המרדף אחר סלע כאילו תקף שוב. אביה של אחת מהקורבנות נשא דברים באירועי היום הבינ"ל נגד אלימות נגד נשים

"בסופו של דבר רכב של ליווי אסירים הביא את האסיר לבית המשפט, ומשם הוא ברח בנסיבות קטלניות מבחינת התקלה ומבישות", כך אמר הערב השר לביטחון פנים אבי דיכטר בראיון לערוץ 2. דיכטר הוסיף, כי "הבריחה של האסיר בין אם תוכננה מראש ובין אם הייתה ניצול של המצב, עצם הבריחה - הוא תקלה חמורה".

דיכטר אמר עוד, כי "ההנחייה למשטרת ישראל אתמול, הייתה לקיים את המרדף אחריו כאילו האסיר תקף שוב לאחר שברח מהכלא".

השר לביטחון פנים, הוסיף, כי אין התפתחויות מהותיות בפרשת בריחתו של האנס הסדרתי בני סלע, מאז נמצאו אתמול בצהריים מכנסי השב"ס החומים שלבש. "אנחנו משקיעים המון כוחות, אבל אין לנו בשורה... הנחת העבודה של המשטרה מתייחסת גם לתל אביב ולגוש דן והיא נכונה גם לאזורים נוספים".

היום נערכה בתל אביב צעדה של נשים וגברים לציון היום הבינלאומי נגד אלימות נגד נשים. מאות בני אדם צעדו הערב מכיכר רבין לקולנוע מקסים. במקום נשא דברים הורה של אחת הנערות שנאנסו על ידי בני סלע. האב סיפר את סיפורה של בתו, שנאנסה שהייתה בת 14. שרון מייבסקי, דוברת איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה מינית שארגן את הצעדה, אמרה לוואלה! חדשות, כי האב קרא לכל הנשים ללכת ולהתלונן במשטרה.

מפכ"ל המשטרה משה קראדי הורה להרחיב את החיפושים אחר סלע לכל רחבי הארץ. בהערכת מצב שקיים הבוקר סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה אמר קראדי כי יקצה את מירב הכוחות והאמצעים כדי לאתר את סלע. בעיתון "הארץ" דווח, כי היום בבוקר, נצפה סלע באזור תחנת רכבת צפון בתל אביב, וכי כוחות משטרה גדולים מבצעים באזור סריקות.

במשטרה מודים שסלע פברק את היציאה אל בית המשפט והונה את הרשויות. לדבריהם, בשל הזמן שחלף מאז שנמלט סלע, נראה כי הכין מקום מסתור ויש חשש שבנה לעצמו מסלול הימלטות.

כ-2,000 שוטרים ומתנדבים ימשיכו היום ומחר בחיפושים אחר האנס הסדרתי. במקביל, חוקרת המשטרה חשד לפיו קיבל סלע סיוע מתוך בית המשפט, בשל העובדה כי סלע החזיק בזימון לדיון שאמור היה להתקיים אתמול בבוקר. הבוקר תחפש המשטרה את סלע גם מחוץ לתל אביב, מחשש שיצא ממנה.

השוטרים, חלקם גלויים וחלקם סמויים, מבצעים סריקות קפדניות באיזורים שסמוכים למקום בו נמלט סלע אתמול בשעות הבוקר, וכן בדרום העיר, בקרבת דירת אמו של סלע. זאת, לאחר ששכן המתגורר בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב, ליד דירת האם, דיווח אמש כי ראה אדם הדומה לסלע מגיע לדירה ואז נמלט מהמקום. לאור המידע הזה הציבה המשטרה מחסומים באזור התחנה הישנה בתל אביב ובנתיבי אילון היוצאים מהעיר.

המשטרה לא שוללת אפשרות של יד מכוונת כלשהי שגרמה לשליחת הטופס הזה, אולם נבדקת האפשרות כי מדובר בטעות. אמש הגיעו חוקרי משטרה לבית הדין לענייני עבודה כדי לעבור על מסמכי הזימון בעניינו של סלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully