וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 12: נקודת שבירה

25.11.2006 / 8:08

הגיע הזמן להפריד קצת את דבוקות הצמרת. אטלנטה תנסה לחזור למירוץ מול ניו אורלינס, אינדי נגד האיגלס ולקינוח: שיקגו בפוקסבורו

מחזור המשחקים שהחל ביום חמישי הבהיר מספר דברים מעניינים. קודם כל, הדאלאס קאובויס, שהראו שהם על אמת. מפתיע כמה מהר משתנים דברים, אחרי שדאלאס נחשבה לקבוצה גמורה עם דרו בלדסו. דנבר ברונקוס, לעומתם, סגרה שבוע שתשמח למחוק מהפנתיאון. נראה שהתקפות היריב למדו את הגנת הסוסונים (את ג'ייק פלאמר בהתקפה כבר לא צריך ללמוד, זה כמו להעתיק מספר פתוח), בעוד קנזס סיטי מוצאת עצמה עם מאזן זהה לברונקוס ואיום ממשי על הפלייאוף. ומה תגידו על מיאמי? ארבעה נצחונות רצופים, וגם שם ויילד קארד הוא פתאום לא מילה גסה (תארו לעצמכם, אחרי פתיחה של 6:1).

אז היו לנו שלושה משחקים (שבהם תפסנו שניים) ובשבוע החולף 8 מ-16 (שימו לב למשפט האלמותי: "במייל היי הצ'ארג'רס לא יוכלו לעשות כזה קאמבק). הימור אחד שלעולם לא ניפול בו הוא ש-METV יבחרו לשדר לנו את המשחק הכי מסריח על הגלובוס. שם אנחנו תמיד פוגעים. מי שמגיע להם מילה טובה הם החבר'ה של FOX, שלמרות שתיכננו שידור מוקלט של דאלאס-טמפה ביי, העבירו לנו אותו בחי.


METV:

20:00: ג'טס - יוסטון

23:15: סן דייגו - אוקלנד


FOX:

20:00: אטלנטה - ניו אורלינס


ESPN:

בין ראשון לשני, 3:15: אינדיאנפוליס - פילדלפיה

בין שני לשלישי, 3:30: סיאטל - גרין ביי (אוך, לא יפה).

זמן לתפוס את הרכבת, ויק (שעה ראשית - 20:00)

אטלנטה (5:5) - ניו אורלינס (4:6)

משחק שהוא בבחינת צומת דרכים עבור שתי הקבוצות. הסיינטס מגיעים אחרי שני הפסדים רצופים, הפאלקונס אחרי שלושה, והפסדים רעים שהעידו על קריסה מנטאלית. אין ספק שגם החיסרון של פטריק קרני במרכז ההגנה של אטלנטה משפיע, אבל אחרי שני המשחקים המדהימים של מייקל ויק נגד פיטסבורג וסינסינטי הוא לקח חמישה צעדים אחורה. הסיינטס מתקתקים המון יארדים בכל שבוע, אבל נראה שההייפ וההתלהבות שככו בביג איזי. ייתכן שייאלצו להסתדר בלי התופס מארקז קולסטון, שמצבו לא ברור לאחר הפציעה משבוע שעבר. ג'ון אייברהם בסימן שאלה באטלנטה.

התחזית: ניו אורלינס תנצח ותשלים את הדעיכה של הפאלקונס


וושינגטון (7:3) - קרוליינה (4:6)

הרדסקינס הם אפילו לא בדיחה עצובה, סתם קבוצה כושלת עם ניהול כושל. ג'ו גיבס חי את הפוטבול של שנות ה-80, דניאל סניידר הוא שרלטן שלא מצליח לבנות שום דבר שם. הפנת'רס עושים את זה בנאגלות - שני הפסדים, ארבעה נצחונות, שני הפסדים, שני נצחונות. מדובר, כנראה, בקבוצה הכי מגעילה ב-NFL, ובכך כשלעצמו אין חדש. דשון פוסטר בסימן שאלה, וד'אנג'לו הול צפוי לקחת את המושכות במשחק הריצה של הפנת'רס. ג'ייסון קמפבל שוב יפתח בוושינגטון.

התחזית: ניצחון לקרוליינה, אבל לך תדע איתם


קליבלנד (7:3) - סינסינטי (5:5)

הדרבי של אוהיו מפגיש שתי קבוצות עם מטרות שונות. לבראונס כל שנותר הוא לקלקל ליריבות לבית, והם כמעט עשו את זה בשבוע שעבר מול פיטסבורג. הבנגאלס הפיחו רוח חדשה במפרשים עם ניצחון גדול בניו אורלינס, כשהצמד קרסון פאלמר וצ'אד ג'ונסון ממשיך לנסוק לשחקים. מגני הפינה דלת'א אוניל וקיוואן ראטקליף בסימן שאלה בסינסינטי. שני חלקים חשובים בהתקפת הבראונס, התופס בריילון אדוארדס והטייט אנד קלן ווינסלו, בסטטוס דומה בקליבלנד.

התחזית: אם פיטסבורג מילטה ניצחון במכלאה, גם הבנגאלס יעשו את זה. ניצחון לסינסינטי


ג'טס (5:5) - יוסטון (7:3)

אחרי ההפסד לשיקגו החזקה במשחק מזוויע, הסילונים יקוו לחזור לפורמה מול הטקסאנס. ליוסטון זהו ביקור שני העונה במדולנדס, אחרי שלפני חודש היקשו את החיים על הג'איינטס. מגני הפינה אנדרה דייסון ודייויד ארט עם 50 אחוזי סיכוי לשחק בניו יורק, שחייבת ניצחון כאן.

התחזית: וניצחון זה יהיה. ג'טס

ההזדמנות של בולטימור

בולטימור (2:8) - פיטסבורג (6:4)

ניצחון של הרייבנס ישים אותם, למעשה, על לוח הזמנים של חודש ינואר. העורבים אולי לא משחקים, כמו שאומרים אצלנו, "משחק שובה עין", אבל הם מנצחים, וזה מה שחשוב. בשבוע שעבר הם עשו את זה עם הריצה של בי ג'יי סאמס, מחזיר הבעיטות, ועם הסיומת של ג'מאל לואיס. מולם יעלו הסטילרס, שמתחילים להראות סימני חיים, אם כי כנראה מאוחר מדי. ריי לואיס עם 50 אחוזי סיכוי ברייבנס, וכמוהו גם אדליוס תומאס.

התחזית: אכן מאוחר מדי לפיטסבורג. ניצחון לרייבנס


בפאלו (6:4) - ג'קסונוויל (4:6)

זה הולך להיות המשחק הכי פחות אטרקטיבי של המחזור. הבילס, שחזרו מיוסטון עם ניצחון בשיניים, מול הג'אגוארס הבלתי יציבים, שמנצחים את הגדולות ומחלקים מתנות לקטנות. דונובן דריוס הסייפטי עבר לרשימת הרזרבה של הג'אגוארס, וביירון לפטוויץ' שוב לא יפתח, ובמקומו ישחק דייויד גרארד בג'קסונוויל. וויליס מגאהי בסימן שאלה בבפאלו.

התחזית: הפעם הג'אגוארס לא יפלו. ניצחון לג'קסונוויל


סט. לואיס (6:4) - סן פרנסיסקו (5:5)

יא אללה, מי היה מאמין שהניינרס אשכרה יגיעו למשחק הזה כלפחות חצי פייבוריטים? פריסקו עם רצף של שלושה נצחונות, ופתאום מדברים בגשר הזהב על פלייאוף. הראמס, לעומת זאת, הפסידו את חמשת האחרונים שלהם, ונראים כקבוצה בלי אופק. הגארד אדם טימרמן בסימן שאלה בסט. לואיס. צפו למשחק גדול נוסף של פרנק גור הסנסציוני בניינרס.

התחזית: כל אחד ימשיך ברצף שלו. ניצחון לניינרס


מינסוטה (6:4) - אריזונה (8:2)

אויש, איזה טוילט בול. מאט ליינארט קצר את הניצחון הראשון שלו בשבוע שעבר במקצוענים, ויבקש להמשיך במומנטום מול הקבוצה המפורקת והדי דוחה של מינסוטה. יותר מזה אין מה להרחיב על המשחק הזה.

התחזית: ניצחון למינסוטה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

זרמים חזקים בפוקסבורו (שעה ראשית: 23:05-23:15)

ניו אינגלנד (3:7) - שיקגו (1:9)

למרות שמדובר בשתי קבוצות שכבר הבטיחו העפלה לפלייאוף (מישהו משלה את עצמו שהפטריוטס לא יהיו שם?), זהו ה-משחק של המחזור. הדובים מצהירים בכל שבוע מחדש שהם הקבוצה לנצח בליגה, עם שני נצחונות במדולנדס. הפטריוטס נראים בינוניים מאוד, אבל התעצבנו וניצחו 0:35 בגרין ביי בשבוע שעבר. בעיות בחלק האחורי של הגנת הפאטס, כשלא בטוח שאסאנטה סמואל והסייפטי יוג'ין ווילסון יהיו מוכנים למשחק. צפו להרבה ריצה משני הצדדים.

התחזית: בפעם שעברה שהגיעה לפוקסבורו קבוצה טובה יותר על הנייר, ניו אינגלנד הפסידה. גם הפעם. ניצחון לשיקגו


סן דייגו (2:8) - אוקלנד (8:2)

על פניו זהו אחד ממשחקי השחיטה הלא כשרה. לדניאן טומלינסון מגיע בכושר פשוט עצום, אחרי שעבר בשבוע שעבר את סימון 100 הטאצ'דאונים בקריירה. מולו תשחק הגנה חדירה לכאורה, בלי מוטיבציה ובלי חשק עם ליצן כמו ארון ברוקס בעמדת הקוורטרבק. אבל אסור לשכוח שלאחרונה הגנת השודדים השתפרה, ואם לא נאיביות של הרבע האחרון, הם היו מנצחים את היריבות לבית, דנבר וקנזס סיטי. למונט ג'ורדן סיים את העונה באוקלנד, רנדי מוס המושעה לא ישחק.

התחזית: קצת מפחיד ללכת פה על אוקלנד, לא? ניצחון לסן דייגו


טנסי (7:3) - ניו יורק ג'איינטס (4:6)

מאוד, מאוד מסוכן לג'איינטס המשחק הזה. הפסד יהיה השלישי ברציפות שלהם, והקבוצה הזו, שגם כך מבעבעת, תתפוצץ בתקשורת הניו יורקית הצמאה לדם. טנסי מעודדת מהניצחון בפילי, ותמיד עושה את החיים קשים לכל קבוצה בליגה. ניו יורק בלי התאקל ההתקפי לוק פטיגו.

התחזית: פשוט אין ברירה לג'איינטס. ניצחון לניו יורק

מבחן קשה לגארסיה

אינדיאנפוליס (1:9) - פילדלפיה (5:5) - בין ראשון לשני, 3:15

מי יודע, אולי השבוע הקשה שעבר על שתי הקבוצות יעשה להן רק טוב. הקולטס הפסידו בדאלאס, מה שישחרר אותם מהמחשבה המיותרת על שבירת שיאים וימקד אותם בהכנות לפלייאוף. האיגלס, אחרי הפציעה הקשה של מקנאב, יעלו עם ג'ף גארסיה, ורע לא יכול לצאת מזה, כי אם הוא יהיה טוב זה ייגמר בפלייאוף, ואם לא - בבחירת דראפט גבוהה. רשימת הפצועים של אינדי, שהיא תמיד ארוכה, התקצרה מעט, והקולטס מקווים להתאושש מהר מההפסד בדאלאס.

התחזית: קשה לראות איך פילדלפיה יוצאת משם עם ניצחון. אינדי


סיאטל (4:6) - גרין ביי (6:4) - מאנדיי נייט, 3:30

שני דברים מאוד מעניינים ברשימת הפצועים במשחק הזה. בסיאטל - מאט האסלבק חוזר להרכב, ויחד עם שון אלכסנדר שכבר חזר בהפסד בסן פרנסיסקו, נראה שלסיהוקס יש סיבות לחייך. בגרין ביי נמצא ברשימה איש לא מוכר - ברט פארב, שאחרי 251 הופעות רצופות עלול להחמיץ את המשחק בשל פציעה במרפק. אם לא די בכך, סיים ארון רוג'רס המחליף את העונה. אם פארב לא יוכל לשחק, מי שיפתח הוא טוד באומן, שחתם השבוע בגרין ביי.

התחזית: ועם כל זה, אם סיאטל לא מנצחת... סיהוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully