וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ליגאל עמיר הייתם נותנים לברוח?

אבי משולם

24.11.2006 / 12:51

המשטרה שוב הוכיחה היום שעליה אי אפשר לסמוך, כשהטרוריסט ששנים עשה ממנה צחוק, השאיר אותה בשנית עם המכנסיים למטה

בוקר טוב חברות, אחיות ואמהות, תנעלו חזק את הדלתות, גם את החלונות כדאי לסגור. כן, אתן לא טועות, הסרטים של 99' חוזרים כאילו כלום לא קרה. משטרת ישראל שוב הפקירה אתכן. אם עד היום נזהרתן קצת כשהלכתן לבד בלילה, בסוף משמרת או בחזרה מסרט, וניסיתן להתעלם מהמחשבה על האפשרות - מהיום אתן שוב לא בטוחות גם בבית שלכן.

משטרת ישראל איבדה היום את הטרוריסט מספר אחת באזור תל אביב, וזו לא הפאשלה הראשונה שלה בסיפור הזה. שנים לקח למשטרה להצליח לשים יד על האיש שעיר שלמה (או לפחות חצי ממנה) פחדה לישון בלילה בגללו. עוד אונס, עוד חדירה לבית, או איום בסכין וכלום. בני סלע עשה צחוק מהבחורים בכחול, הסתובב באור יום והצליח אפילו להספיק להעלים ראיות מהזירות אחרי שביצע את זממו. כשנתפס, הבינו במשטרה שבעבר הוא אפילו היה להם בידיים אבל הם העדיפו לשים ניידות בכוננות בשכונת הדר יוסף ולא לבדוק קודם מה שלומם של עברייני המין המורשעים שלהם.

המשטרה והשב"ס כבר עשו פאשלות דומות בעבר. אבל גם הרוצח צבי גור וגם הרוצח הרצל אביטן לא הטילו טרור על עיר שלמה במשך תקופה כה ארוכה. נסו לדמיין, האם המשטרה היתה מאפשרת לסמיר קונטאר לברוח? רוצחה של משפחת הרן הורשע בפעילות טרור לאומנית והוא קלף מיקוח מצוין לכן אף אחד לא יאבד אותו ככה פתאום. מספיק לעבור מדי פעם בצומת מגידו כדי לראות תחת איזו אבטחה כבדה מוציאים משם מחבלים. וחשבו רק רגע מה היה קורה לו יגאל עמיר היה נמלט מהתא מהמבודד שלו. מי היה מדאיג אתכם יותר ברחובות, רוצחו של ראש הממשלה? או בני סלע שהמשיך להטריד מינית ולפגוע בקורבנותיו גם מתוך הכלא?

גם אם המפכ"ל בעצמו יתפטר בעקבות פאשלת הענק הזו, זה לא ממש משנה. הבריחה של בני סלע מצטרפת לתחושה הכללית במדינה, שבמשטרה יושבים אנשים לא כל כך חכמים, ושהחיים שלנו זה לא הדבר שהכי חשוב להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully