וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנס הסדרתי שזיעזע את המדינה

24.11.2006 / 11:03

בני סלע, שנמלט היום בת"א, נידון ב-2000 ל-35 שנות מאסר לאחר שהורשע ב-14 מעשי אונס אכזריים. בעבר ביקש שיוטל עליו עונש מוות

פרשת "האנס הסדרתי" היא מהפרשות הפליליות שזיעזעו ביותר את המדינה. בני סלע נידון בדצמבר 2000, לאחר משפט שנמשך כשנה, ל-35 שנות מאסר בגין 14 מעשי אונס אכזריים.

מעשיו של סלע, בן 35 היום, התרחשו בין 1998 ל-1999 באיזור תל אביב-רבתי, והם הטילו מורא כבד על נשים, בעיקר רווקות שהתגוררו לבד. סלע נהג לעקוב אחרי קורבנותיו ולתכנן לפרטי פרטים את מעשיו.

14 מעשי האונס מהווים כתב אישום מקוצץ, לאחר שמהמקורי נמחקו בעסקת טיעון שבעה סעיפי אישום, מחיקה שנבעה מדלות ראיות והרצון למנוע מהמתלוננות את טראומת השיחזור בבית המשפט.

באחד המקרים שפורטו בכתב האישום, נכנס סלע באמצע הלילה לדירה דרך החלון, ניגש למיטתה של הנאנסת בזמן שישנה, כשהוא אוחז בידו סכין. אז קשר את ידיה באמצעות חוט הטלפון ואנס אותה מספר פעמים, תוך כדי שהוא מאיים עליה וסותם את פיה בתחתוניה. הוא נהג לעיתים לדרוש מקורבנותיו להתקלח לאחר האונס, וכן לאיים עליהן שיהרוג אותן אם יתלוננו במשטרה.

"אני חושב שאין אונס שלא מתוכנן", אמר סלע בחקירתו. לאחר מאסרו, סלע שלח מכתבים לקורבנותיו, בבקשת סליחה, אך תוך שהוא מתאר את מעשיו כלפיהן בפרטי פרטים, מה שגרם להן - לדבריהן - להחייאת הטראומה. "הרגשתי כאילו נאנסתי מחדש", אמרה אחת מהן. בנוסף, הסתבך סלע בכלא בפרשת הטרדה מינית של סוהרת. עם זאת, לאחר גזר דינו, ביקש סלע לבחון אפשרות שיוצא להורג, במקום לבלות את רוב חייו מאחורי סורגים. הוא כנראה ידע על מה הוא מדבר - במהלך מאסרו הוא סבל מיחס עוין במיוחד של רבים מהאסירים. בשיא - לפני כשנה וחצי - הוא נדקר בבטנו על ידי אחד האסירים ונפצע באורח בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully