וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייל בקליק אחד

מיכל רמתי ונופר סיני

24.11.2006 / 7:33

במקום להסתכל בעיניים כלות בכל מי שנוסע לעשות קניות בחו"ל, אפשר להנות מסיילים גם דרך האינטרנט

כולנו מכירים את הסיטואציה הבאה: אנחנו רואים פריט אופנתי, או גאדג'ט יוצא דופן אצל מי ממכרינו, וברור לנו מיד שזה אינו פרי שיטוט בקניוני ישראל. הסקרנות גוברת ואנחנו שואלים "מאיפה?". "זה?", עונה בר המזל בעיניים נוצצות, "מסייל מטורף שהייתי בו בלונדון/פאריס/ניו יורק". גם אנחנו רוצים לספר על סייל מטורף שהיינו בו, אבל כל מה שאנחנו מצליחים להיזכר בו הוא מבצע של חמישה זוגות תחתונים שרכשנו במחיר מציאה בשוק הכרמל.

ובכן, לא עוד: זה אולי נראה רחוק, אבל בלחיצת כפתור גם הסיילים שמעבר לים יכולים להפליג עד מפתן הבית. לכבוד יום שישי השחור שחל היום - יום השישי הראשון שחל אחרי חג ההודיה ומציין את יריית הפתיחה בעונת הקניות לחגים בארה"ב ובאירופה - מוגש לכם מדריך קנייה באינטרנט, לחובבי הסיילים שנשארו בישראל.

המוצרים הרלוונטיים ביותר לקניות בסיילים ברשת הם גאדג'טים ופריטי אופנה: בשני התחומים האלה אפשר למצוא לא מעט מוצרים של פירמות שאין בישראל. כמו כן, מראש מחירי המוצרים לא מאוד גבוהים, וההנחות עליהם בעונה זו מעמיקות והופכות את רכישתם לכדאית. הבעיה היחידה היא שאתרים אמריקאיים רבים אינם מספקים משלוח מחוץ לתחומי ארה"ב. בעיה נוספת: חלקם אינם מקבלים כרטיסי אשראי שאינם אמריקאיים. הבעיה קיימת כמובן גם באירופה, שלמרות הקירבה הגיאוגרפית היחסית לישראל, עדיין מציבה מגבלות על משלוחים לכאן.

מי שיש לו קרובים או חברים בארה"ב או אירופה יכול לפתור את הבעיה בפשטות יחסית: למסור את כתובת המכרים ולבקש מהם שישלחו עבורכם את החבילה לישראל. ואולם, כיום גם מי שאין לו קשרי משפחה בארה"ב יכול לעקוף את המגבלות: כמה שירותים ישראליים (כמובן!) הוקמו במיוחד כדי לעקוף את ההגבלות. שירותים אלה מספקים "כתובת למשלוח" ובעת הצורך גם כרטיס אשראי. חברות אלה גובות תשלום כולל על המשלוח עד הבית ועל ההוצאה מהמכס. אתרים שכאלה הם ezbuyus.co.il ,shopamerica.co.il ו-usaddress.co.il. באיזי-בייז, למשל, התשלום הוא כ-14 דולר לק"ג; התשלום גדל ככל שהמכס על המוצר גבוה יותר.

כדי לבצע קנייה דרך אתרים, יש להירשם, למסרים את פרטי כרטיס האשראי הבינלאומי ולקבל כתובת בארה"ב. מצוידים בכתובת הנכם חופשיים לשוטט באתרי המכירות האמריקאיים ולרכוש ככל העולה על רוחכם. החברה אליה נרשמתם תהיה אחראית על המשך הדרך: תשלח את החבילה לישראל, תוציא אותה מהמכס, ותשלח אותה לביתכם. החברות מציעות גם תיווך של שימוש בכרטיס אשראי שלהן, למי שלא מחזיק בכרטיס בינלאומי, או רוכש מבית עסק הדורש כרטיס אמריקאי.

באירופה לא קיים כיום שירות כזה. מצד שני, מאירופה דווקא ניתן לשלוח מוצרים רבים. הבעיה היא בעיקר בתחום ההלבשה - שבו עדיין יש מחסומים רבים בפני ישראלים שרוצים לקנות באינטרנט.

אופנה, אביזרים, קוסמטיקה וטיפוח

כולם יודעים שבסיילים של החגים אפשר למצוא מציאות של ממש. בימים אלה יש מבצעים על אופנת קיץ וסתיו. אופנת החורף עדיין יקרה, אבל מבצעים שיחלו כבר מהיום יוזילו את המחירים. בעוד שלושה שבועות תחול ירידה משמעותית במחיר ואחרי חג המולד יתחילו כבר מבצעי חיסול אמיתיים. אתרי המכירות של הרשתות הפופולריות אולד נייווי, גאפ ובננה ריפבליק לא עושים משלוחים לישראל, אך כאמור, גם את זה ניתן לפתור.

אולד נייווי: כאן תוכלו למצוא בגדי קז'ואל פשוטים אך מעודכנים להפליא. למשל, זוג מכנסי סקיני ג'ינס לנשים שעולים 20 דולר במקום 36.5; שמלת סטרפלס שחורה ואלגנטית שעולה 20 דולר במקום 36.5 ומגפי עור לנשים ב-29.5 דולר.

גאפ: מעוז הקז'ואל השמרני. כבר עכשיו יש מבצעים עמוקים למדי: מכנסי ג'ינס בגזרה קלאסית ב-15 דולר במקום 39.50; חולצת כפתורים לבנה מכותנה ב-17 דולר במקום 44; נעלי עקב ב-6.97 דולר במקום 39.50.

בננה ריפבליק: מציעים מציאות לא רעות בכלל, כמו שמלת ערב ב-79 דולר במקום 128; ז'קט עור קצר ב-149 דולר במקום 298 דולר; מגפי עור שחורים ב-99 דולר במקום 198.

חנויות כלבו

הרודס: באתר של בית הכלבו היוקרתי בלונדון אפשר לבצע סיבוב שופינג כהלכתו. אמנם רובנו לא יכולים להרשות לעצמנו את מרבית הפריטים שמוצעים למכירה באתר, אבל נבירה קפדנית יכולה להפוך את העסק לאפשרי: חזיות ותחתונים מהמותג של הדוגמנית אל מקפירסון במחירים שמתחילים ב-20 ליש"ט ונגמרים לא הרחק משם; מחזיק מפתחות מפנינים אמיתיות ב-30 ליש"ט; ומגבת תה עם לוגו של הרודס ב-9.95 ליש"ט. ניתן להזמין ישירות לישראל. עלות משלוח - 25 דולר.

סירס: בבית הכלבו האמריקאי ניתן לקנות תכשיטים בעיצוב קלאסי ושמרני, במחירים סבירים: שרשרת זהב ויהלומים ב-99 דולר במקום ב-259; שרשרת פנינים ב-39 דולר במקום 79; סט עגילי זרקונים ב-30 דולר במקום ב-60.

ספורה: בית המקדש לשוחרי קוסמטיקה ותמרוקים: מציע את כל, אבל את כל הבשמים החדשים והישנים בכל המהדורות, מוצרי קוסמטיקה, איפור ואמבטיה - ובמחירים לא רעים. מכיוון שגם מחירי הטיפוח והבישום בישראל לא רעים בכלל, היתרון היחסי של ספורה לצרכן הישראלי הוא במגוון עוצר הנשימה ועכשיו לכבוד החגים, גם במחירים מצוינים. למשל, מהדורה חגיגית של בושם של דיור שאין להשיג בישראל - Midnight Charm ב-65 דולר, או מהדורה חגיגית של הבושם של וורה ואנג, שגם אותו אין להשיג בישראל, ב-90 דולר. כמו כן ניתן להשיג סטים של סבוני אמבטיה וקרמי גוף ריחניים של פירמות אנונימיות במחירים שנעים סביב 35 דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גאדג'טים

גאדג'טים נפוצים ניתן לקנות בישראל, ולעתים באי-ביי, במחירים נמוכים יותר. מה ששווה לקנות בארה"ב הוא לרוב מה שלא ניתן להשיג כאן. את מה שלא, אפשר למצוא ברשת. שני מוצרים שיגיעו לכאן בקרוב, אך כעת נמכרים ביפאן ובארה"ב בלבד, הם פלייסטיישן 3 של סוני ו-Wii של נינטנדו. שתי הקונסולות החדשות נחטפו מהחנויות בארה"ב וביפאן על ידי מי שהקימו מחנה מחוץ לחנויות. ברשת עלו מחיריהן במהרה בשל הביקוש הרב. בעוד כמה ימי רגיעה יהיה פשוט יותר להשיגן. מחיר הדור החדש של פלייסטיישן, 500 או 600 דולר בגירסה הכוללת אפשרויות נוספות. המוצר החדש של נינטנדו יכול להוות תחרות אמיתית - בין היתר בשל מחירו הנמוך - 250 דולר. לשם השוואה, מחיר האקסבוקס 360 של מיקרוסופט, שהושק כבר בשנה שעברה לפני החגים, היה אז 400 דולר, וכיום ניתן להשיגו בכ-300 דולר. אפשר לנסות להשיג את הקונסולות אצל הקמעוניות הגדולות, או ברשתות האלקטרוניקה.

וול-מארט: הרשת הקמעונית הגדולה בעולם, אמורה להחזיק מספר לא קטן של קונסולות חדשות, לצד שלל המוצרים שהיא מציגה בחנויותיה. הרשת, שחרטה על דגלה את עיקרון זיל הזול, משווקת כל דבר - ממזון, דרך הלבשה, בידור, משחקים ואלקטרוניקה. וול-מארט הקדימה את מתחרותיה השנה עם מבצעים לחגים, והחלה כבר לפני יום שישי השחור להוריד מחירים.

סירקט סיטי: אחת מרשתות האלקטרוניקה המובילות בארה"ב, גם היא מחזיקה בשתי הקונסולות, לצד מכשירי אלקטרוניקה רבים. בסירקט סיטי צפויים מבצעי החגים להתחיל היום, יום שישי, ולהימשך עד שלא יישארו אמריקאים שלא קנו מתנה לחג המולד.

שארפר אימאג': רשת חנויות גאדג'טים מדליקים ומקוריים, לרוב מעוצבים למשעי, בטווחי מחירים של דולרים ספורים ועד אלפי דולרים - תלוי במוצר. עושים משלוחים גם לישראל. הרשת, הנחשבת יוקרתית, כבר החלה לפרסם מבצעים, אבל צפויה להוריד מחירים עוד יותר בהמשך הדרך לחגי החורף. הנה מבחר גאדג'טים מקוריים שניתן להשיג שם:

רובוט R2-D2 - לא ברור למה בדיוק הוא טוב, השימוש היעיל היחידי שהיצרנית מציינת הוא מחזיק כוסות. ייתכן שאפשר למצוא מחזיק כוסות שעולה פחות מ-120 דולר, אבל הוא חמוד וחביב על מעריצי מלחמת הכוכבים: הוא יודע להגיב לשמות הדמויות מהסרט, לרקוד, לשחק תופסת ולציית לכמה פקודות בסיסיות; מטהר אוויר יוני שקט - מי שחי בתל אביב, אחת הערים המובילות בזיהום אוויר באירופה, עשוי להחליט שתמורת 450-350 דולר, מטהר אוויר דוגמת זה של Quadra אינו מותרות; מברשת מרככת יונית - תמורת 20 דולר אפשר לחסוך הרבה עבודה על השיער עם המכשיר הקטן הזה; משקל זכוכית דיגיטלי - מוצר יפהפה. 45 דולר בעבור מכשיר שלא רק שאינו מכער את החדר, אלא אף מוסיף לעיצוב שלו. אה, כן, הוא גם אמור להיות סופר-מדויק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully