וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"פורנו פנדה" מספק תוצאות

23.11.2006 / 19:51

אחרי שהקרינו להם סרטים בהם נראים דובי פנדה מזדווגים, החלו הפנדות להזיז עניינים. עליה של מאות אחוזים בוולדים השנה

מדענים סינים אומרים כי השיטה ההזויה לעידוד הרבייה אצל פנדות, באמצעות הקרנת "סרטי פורנו" בפניהם, מוכיחה את עצמה. לדבריהם, סרטונים בהם נראים דובי פנדה מזדווגים שהקורנו בפני דובי הפנדה, הביאו לעלייה חדה במספר הזיווגים הפוריים בקרב פנדות בשבי בשנה האחרונה בסין. "זה עובד!", הכריז בשמחה זאנג זי, מומחה סיני.

דובי הפנדה ידועים בחוסר כשרונם הבולט לעשייה מינית תקינה, וסרטי ה"פנדה פורנו" נראו בתחילה כעוד ניסיון נואש, בינות לאין-ספור טכניקות משונות אחרות שנוסו כדי להכניס את העצלנים האלה להשתובב כמו שצריך.

והנה, נראה כי דווקא שיטה זו הביאה לתופעת "פנדה בייבי בום". באתר אננובה דווח, כי בעשרת החודשים הראשונים של השנה נולדו 31 גורי פנדה בשבי, מתוכם שרדו 28. מדובר בעלייה משמעותית לאחר שבשנת 2005 נולדו 12 גורי פנדה בלבד, מתוכם שרדו תשעה.

מבין גורי הפנדה שנולדו השנה, 14 נולדו כתוצאה מרבייה טבעית לחלוטין, תוך שימוש בשיטת "סרטי הפורנו". השאר נולדו כתוצאה מהפרייה מלאכותית או בשילוב של הפרייה עם הזדווגות. "זה כמו שקופי שימפנזה רואים בני אדם מעשנים ומחקים אותם", אומר מומחה אחר. עתה מגיע השלב הבא: ייצוא השיטה מחוץ לסין, ובדיקתה גם בארצות אחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • פנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully