וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון: נהניתי להתנשק עם ה'

23.11.2006 / 13:50

שר המשפטים לשעבר הציג שיחזור של הנשיקה. הוא טוען שהמתלוננת נהנתה מהמעשה והדגיש שהוא "קורבן של התביעה ולא של המתלוננת"

הדיונים במשפטו של שר המשפטים לשעבר חיים רמון התחדשו היום בבית המשפט השלום בתל אביב. רמון אמר בעדותו, כי חש תחושה נעימה בעת שהתנשק עם ה', המתלוננת נגדו, וכי לדעתו גם היא חשה בכך.

בקול ישראל דווח, כי רמון הציג שחזור המעשה בלשכת ראש הממשלה בתל אביב כדי להוכיח את טענותיו בעניין מיקום התמונות בצילומים שהוצגו בבית המשפט.

כתב "הארץ" ניר חסון מוסיף:

התובעת ניסתה לברר האם רמון תמיד מפרש פלירטוטים כרצון בקשר מיני או זוגי, ורמון השיב כי היו לו בעבר קשרים ארוכים שהחלו כך. הוא הציע למסור בדלתיים סגורות שמות של כמה מחזרות שהפכו לבנות זוגו.

רמון הסביר כי היה מודע לכך שכאיש ציבור מפורסם הוא חשוף לניסיונות להעליל עליו אשמות שווא: "היו מקרים כאלו, גברתי (השופטת) שמעה עליהם. ברוב המקרים נזהרתי. לצערי לא הפעם".

"סהדי במרומים", הכריז רמון, "הייתי משוכנע ואני משוכנע גם היום שהיא (המתלוננת ה') רוצה נשיקה. לא נשיקה צרפתית מטורפת. אלא נשיקה חטופה, המשך ישיר של הפלרטוט. היא לא הביעה שמץ של התנגדות. להפך, היא שיתפה פעולה".

"שתי השניות האלו", הרים השר לשעבר את קולו, "זה מה שהיה. זה טירוף להאשים אותי כמו שהתביעה מרמזת. אם מישהו טועה זה מסתיים בסטירה, לא במשפט פלילי".

התובעת שאלה אם היו מקרים נוספים דומים למקרה עם ה', ורמון השיב כי לא הטריד אף אישה. "תמיד מי שלא רצתה בזה, הבהירה במלים או במעשים. פעם ראשונה שמישהי לא התנגדה, לא במעשה, לא במילה ולא אחרי. בניגוד להבטחתה של מירי גולן יש רק תלונה אחת, לא באו עשר. אין עשר (...) אני קורבן של התביעה", הכריז, "קורבן שהעמידו אותו לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully