וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת ישראל תוקעת אתכם בפקק

נעה נבט

23.11.2006 / 11:45

תושבי שכונת גבעת משואה בירושלים זועמים על פקק שנגרם הבוקר בגלל יום ספורט של המשטרה: "עם כל הכבוד, זה לא אירוע לאומי"

תושבי השכונה הירושלמית גבעת משואה גילו הבוקר שעומסי תנועה כבדים חוסמים את היציאה משכונתם, ממנה יוצא ציר מרכזי שמוביל לחלקים אחרים בעיר. אחרי שעמדו חסרי אונים בפקק הממושך, גילו לתדהמתם שהעיכוב נגרם בגלל יום ספורט של שוטרי מחוז ירושלים. לטענתם, למרות שהאירוע היה מתוכנן מראש, איש לא טרח להודיע על קיומו, כדי שיוכלו לנסוע בדרכים חלופיות או לצאת מהבית בשעה מוקדמת יותר.

"כל הנהגים היו בפאניקה מרוב כעס", סיפר לוואלה! חדשות ירון, תושב השכונה, שעמד בפקק עד שהתייאש והחליט לנטוש את האוטו ולנסוע במונית. "חשבנו שקרה משהו ולכן חסמו את הכביש. אחרי 25 דקות החלטתי להחנות את האוטו באכסניה סמוכה, ללכת ברגל ולתפוס מונית. בדרך לשם ראיתי שוטרים שמכוונים את התנועה, ושוטרים אחרים שרצים עם חולצות 'יום ספורט מחוז ירושלים'. רק אז הבנתי מה היה הגורם לעומס".

ירון זועם על כך ש"אירוע שולי כמו יום ספורט" גורם לפגיעה בתושבים, ולא מבין מדוע איש לא הודיע מראש על קיומו. "בשמונה בבוקר אנשים יוצאים לעבודה או מביאים את הילדים לגנים ולבתי הספר. אם היו מודיעים, לפחות היינו מתכננים מסלול חלופי לנסוע בו... עם כל הכבוד, זה לא אירוע לאומי. השכונה היתה במצור. למה לערוך אירוע כזה בשעת השיא, ולא מאוחר יותר?".

דובר מחוז ירושלים, שמוליק בן רובי, מסר בתגובה: "הכביש היחיד שנחסם היה כביש גן החיות עד בית הלוחם, בין 7:00 ל-7:20. פרט לכך לא היו הפרעות בתנועה. הוצאתי הודעות לתקשורת בעניין, שפורסמו ברדיו המקומי ובאתר האינטרנט המשטרתי, והתריעו על עיכוב אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully