וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: אולמרט רודף אותי פוליטית

23.11.2006 / 13:04

במודעה שפורסמה ב-3 העיתונים הגדולים ביקש המיליארדר מרה"מ: קבע עמדה בתיק החקירה נגדי. "איני מחפש אהבה או הערכה"

ארקדי גאידמק לא יורד מהכותרות. אם הוא לא קונה קבוצת כדורגל, הוא רוכש תחנת רדיו. אם הוא לא רוכש רדיו, הוא קונה את הצפון או את שדרות. כשהוא לא קונה, הוא מככב בסקר שמנבא לו 13 מנדטים בבחירות. ואם לא זה - הוא תוקף את ראש הממשלה.

קוראי שלושת העיתונים הגדולים - "ידיעות אחרונות", "מעריב" ו"הארץ" - ראו הבוקר מודעה על פני עמוד שלם, בו כותב המיליארדר מכתב פתוח לראש הממשלה אהוד אולמרט.

"כבוד ראש הממשלה", פותח גאידמק את מכתבו, "מכיוון שאתה ראית לנכון להעניק ציון לפעילות שלי, ומסרת הודעה באופן אישי במהלכה של ישיבה רשמית של המוסד הגבוה ביותר של המדינה - ישיבת ממשלה, אל מול כלי התקשורת, כי אתה מייחס לפעילות שלי סטטוס של חשיבות בה היא קודמת לכל דבר אחר".

"הסיטואציה הזו מחייבת אותי", כותב גאידמק, "לפנות אליך באופן ישיר בכל הנוגע לענייני הפעילות הציבורית שלי ואליך באופן אישי". בהמשך מכתבו מציין גאידמק, כי הוא חולק על הבעת העמדה השלילית באשר לפעילויותיו, שהן "משקפות ותואמות את רוח המסורת היהודית". הוא מדגיש כי ימשיך לפעול בדרך זו, גם אם הדבר יביא להעצמת הביקורת מצד אולמרט.

גאידמק מבקש מראש הממשלה להביע עמדה בתוך זמן קצר בנוגע לחקירה המתנהלת נגדו, "זה יאפשר לי להוכיח באופן גלוי את הפרתו של החוק וזיוף העובדות שהוצגו לגבי ואשר תוכננו מראש בחקירה נגדי". גאידמק מסכם את מכתבו ואומר, כי חוסר הבעת עמדה מצד ראש הממשלה בעניין תתפרש כרדיפה פוליטית מכוונת "כלפי מי שאתה רואה כמתחרה פוליטי שלך, דבר שלא תואם את המציאות".

"אולמרט לא הבין את פעולתי בשדרות"

בראיון לקול ישראל אמר גאידמק, כי אין בכוונתו להצטרף למפלגה פוליטית, וכי אינו מחפש אהבה או הערכה. הוא שב ואמר, כי לו היה איש פוליטי היה זוכה בקולות רבים אך הוא אינו מעוניין בכך. לדבריו, ראש הממשלה אולמרט לא הבין את פעולתו למען תושבי שדרות בשבוע שעבר. "אין מדובר בפינוי, כפי שהגדיר זאת אולמרט, אלא במתן הפוגה לתושבי שדרות הנתונים בלחץ רב זה שנים", דברי גאידמק.

הוא דחה את הפרסום לפיו אמר ששר הביטחון פרץ יכול להיות נהג מונית, וטען כי דבריו הוצאו מהקשרם. למעשה כל שאמר שאנשי ציבור צריכים להתעלם מהאינטרס האישי שלהם, שלא כמו בעל מקצוע אחרים, כמו נהגי מוניות או רופאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully