וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן קולבר פורש ממנכ"לות כור עם 8.4 מיליון שקל

עומר שרביט

22.11.2006 / 23:16

במקביל, החברה מבקשת לאשר הסכם, שיעניק לקולבר מענק שנתי בסכום שבין 720 אלף שקל ל-1.4 מיליון שקל בשנה בנוסף לשכרו

סמוך לשעה עשר בלילה, מספר שעות לאחר שפעילי שוק ההון יצאו להפוגה מעמל יומם, חברת האחזקות כור שבשליטת אי.די.בי פיתוח הודיעה על הצעה לאישור מספר החלטות, ביניהן הסכם שכר נדיב ליונתן קולבר, שיהפוך ממנכ"ל החברה ליו"ר.

קולבר יפרוש מתפקיד המנכ"ל עם מענק מיוחד של 8.4 מיליון שקל, מתוקף הסכם ההעסקה שלו מאפריל 2003. במקביל, החברה מבקשת לאשר לו הסכם חדש, שיעניק לו מענק שנתי בסכום שבין 720 אלף שקל ל-1.4 מיליון שקל בשנה. זאת, בנוסף לשכר שנתי של 1.4 מיליון שקל בשנה.

כמו כן, החברה מבקשת לאשר את הסדר שירותי הניהול שהיא מקבלת מאי.די.בי פיתוח עבור שכירת המשרדים במגדלי עזריאלי, אליהם עברה כור לפני כחודשיים. עם העברת השליטה בחברה ממשפחת ברונפמן לקבוצת אי.די.בי בוצעו מספר שינויים בשדרה הניהולית בכור.

דני בירן פרש באמצע החודש שעבר מתפקיד נשיא החברה, מרק שימל מונה לדירקטור וחבר ועדת ביקורת ורענן כהן מונה למנכ"ל ביולי. הסכם ההעסקה של קולבר לא יצריך רוב רגיל בלבד משום שכור מבקשת למכור את אחזקתה בחברת התיירות ישראם - 70% - לכלל תיירות תמורת 1.5 מיליון דולר. העסקה תצריך רוב של שליש מבעלי המניות שאינם בעלי עניין אישי, כנהוג בעסקות בעלי עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully