וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלס דארווין טרוריסט. לפחות בטורקיה

23.11.2006 / 0:04

חבילות אלמוניות מגיעות לאחרונה לבתי ספר וספריות. בתוכן ספר מרהיב שטוען: "הטרור נובע מדארוויניזם וחומרנות"

חבילות אלמוניות מגיעות בחודשים האחרונים במפתיע לספריות ובתי ספר בטורקיה. בתוכן נמצא ספר מרהיב המכיל 768 עמודים צבעוניים שטוענים שתיאוריית ה[[אבולוציה]] של [[צ'רלס דארווין]] היא מקור הטרור העולמי.

באמצעות איורים וטקסט בשפה פשוטה, מנסה הספר להוכיח שתורת האבולוציה היא קשקוש, וכל היצורים בעולם נבראו על ידי [[אללה]]. לדוגמה, הספר מציג מאובנים לצד בעלי חיים רגילים, בליווי הטקסט "אללה ממשיך ליצור כל הזמן, האבולוציה לא התרחשה".

הספר ממשיך וטוען שתורתו של דארווין נטעה את רעיון "השרדות החזק" בנאציזם, בקומוניזם ובטרור. בעבר כבר נטען, כי תיאורית דרווין בדבר הברירה הטבעית, שבמרכזה הצלחת החזקים לשרוד בטבע, שימשה כצידוק ביולוגי לתאוריות ולאידיאולוגיות כוחניות כמו אימפריאליזם, פשיזם, וגזענות שהתבססו על הטענה שבחברה האנושית יש גזעים "טובים" יותר, מפותחים יותר ואת הגזעים הללו צריכים לשרת הגזעים ה"נחותים".

"הטרור שמציף את עולמנו לא נובע מאיזו דת שטנית, אלא מאתאיזם, שמתבטא בדארוויניזם וחומרניות". הטרור אליו מתייחס הספר הוא זה שבוצע בידי משטרים פאשיסטים, קולוניאליסטים וקומיניסטים שונים ברחבי העולם. על פי המספרים שמוצגים בספר, למשל, נהרגו כ-100 מיליון בני אדם ברחבי העולם בשל משטרים קומוניסטים שונים, בראשם השלטון הקומוניסטי הרוסי, שהרג כ-20 מיליון בני אדם ברחבי [[ברית המועצות]] (כולל כל ההרוגים בקרבות בין רוסיה לצ'צ'ניה שנמשכים בימים אלה) ו-65 מיליון בני האדם שנהרגו על ידי שלטונו של מאו טסה טונג במהלך השנים הרבות בהן שלט בסין.

על הספר חתום חארון יהיא, שפרסם בעשור האחרון שורה של ספרים בנושאים דומים. יהיא ככל הנראה הוא שמם הספרותי של קבוצת סופרים, שהוציאו לאחרונה 200 ספרים בטורקית, ותרגמו יותר מ-51 לשפות נוספות. ארגון "חארון יהיא" שממוקם באיסנטבול סירב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully