וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבלו!

רוני קורן-דינר

22.11.2006 / 18:15

הכבלים והלוויין פותחים את ערוץ 5+ בחינם. זאת בעקבות החלטת ערוץ הספורט להעביר את אולפן ליגת האלופות לערוץ בתשלום

בעקבות החלטת ערוץ הספורט לשדר את תוכנית אולפן ליגת האלופות רק בערוץ בתשלום 5+, החליטו חברות הכבלים והלוויין לפתוח את הערוץ חינם לכל המנויים - הערב (רביעי) בלבד. זאת, מאחר ששתי החברות נאלצו להיכנע ללחץ של אלפי מנויים שתבעו לאפשר להם לצפות בתוכנית, ששודרה עד היום גם בערוץ 5 - ערוץ הספורט הבסיסי.

ערוץ הספורט החליט להעביר את התוכנית הפופולרית לערוץ בתשלום בלבד, כצעד מחאה נגד החלטת מועצת הכבלים והלוויין לאפשר לחברת צ'רלטון להעלות 2 ערוצי ספורט חדשים בתשלום של 50 שקל לחודש.

מועצת הכבלים מתנה את עליית הערוצים במכירת משחקים בודדים לצפייה בתשלום ובמכירת משחקים אטרקטיוויים לערוץ 5, ואולם בערוץ 5 טוענים כי מהלך זה של המועצה ייתן לצ'רלטון יתרון בתחרות על רכישת זכויות שידור של אירועי ספורט, והיא זו שתקבע אילו משחקים תמכור לערוץ 5 ובאיזה מחיר. כיוון שכך, הוחלט, כצעד ראשון, להגביל את שידורי ליגת האלופות לערוץ 5+ בלבד.

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט, מסר כי "את ההחלטה לרוקן את ערוץ 5 שבחבילת הבסיס מתכנים עומדים לקבל יורם מוקדי ומועצת הכבלים והלוויין, וביטול אולפן ליגת האלופות בערוץ 5 הוא רק סנונית ראשונה של תוצאות החלטה עגומה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully