וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאזל הענק של חברי הכנסת

יעל קישיק

22.11.2006 / 12:22

עמותה למען ילדים במצוקה תעמיד השבוע למכירה פומבית פאזל ענק שחלקיו אויירו על ידי הח"כים. שיתוף פעולה

פאזל ענק שחלקיו אויירו בידי חברי כנסת מסיעות שונות יימכר ביום שבת הקרוב במכירה פומבית שהכנסותיה ייתרמו לילדי עמותת "אור שלום", המקימה בתים לילדים שהוצאו מביתם על פי חוק עקב התעללות, עזובה או מצוקה קשה.

במסגרת הפרוייקט, שהוכן לרגל יום הילד הבינלאומי, חולקו 12 חלקי פאזל ללשישה ילדים המטופלים בעמותה ולשמונה חברי כנסת, שחלקם עבדו במשותף. מקבלי החלקים התבקשו לצייר על החלק שקיבלו, מבלי שידעו מה יצוייר בחלק שלצידם. הח"כים שקיבלו את חלקי הפאזל הם יוסי ביילין וזהבה גלאון (שציירו במשותף) וחיים אורון (מרצ), רונית תירוש ויואל חסון (קדימה), זבולון אורלב (איחוד לאומי-מפדל), סופה לנדבר (ישראל ביתנו) ודני נוה (ליכוד).

מירב דדיה, סמנכ"לית עמותת אור-שלום הודתה לח"כים על "שנטלו חלק, תרתי משמע, בפרוייקט. מטרתנו היתה להראות שהחברה הישראלית הינה אוסף חלקים, המרכיב תצריף אחד שלם. כשמסתכלים מהצד על התמונה שיצאה, מאד קשה לראות איזה חלק צייר ילד המטופל בעמותה ואיזה חלק צייר ח"כ, שלא לומר שיש ציורים של ילדים שהם לא פחות מוצלחים מאלה של חברי הכנסת".

"מבחינתנו זוהי אמירה המייצגת את המטרה שלשמה קיימת עמותת "אור שלום" – לתת הזדמנות לכל ילד להיות חלק אמיתי ממכלול החברה הישראלית", סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully