וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיקטיביים והעשירים

22.11.2006 / 0:02

ברשימת הדמויות הפיקטיביות העשירות ביותר של המגזין "פורבס", מככבים מר מונופול ומר ברנס. סנטה - בחוץ (כדי שהילדים לא יכעסו)

גם השנה פרסם המגזין "פורבס" את רשימת האנשים הפיקטיביים העשירים ביותר. השנה איבד סנטה קלאוס את המקום הראשון ברשימת 15 הדמויות, לטובת הדמות המפתיעה "אוליבר וורבאקס", אביה המאמץ של "[[אנני]]". בקומיקס, במחזמר ובסרט על היתומה אנני, וורבאקס מאמץ את היתומה הג'ינג'ית, ומסייע לחברותיה בבית היתומים. על פי ההערכה הונו עומד על סכום של 36.2 מיליארד דולרים.

"אנחנו עדיין מעריכים ששווי הנטו של סנטה קלאוס הוא אינסופי, אך הוצאנו אותו מהדירוג השנה לאחר שהופצצנו במכתבים מילדים קטנים וזועמים ש[[סנטה קלאוס]] הוא אמיתי", כך נכתב באתר המגזין.

דמויות אחרות שהושמטו מהרשימה הן אבנעזר סקרוג', המיליונר הקמצן מהסיפור "מזמור חג המולד" של [[צ'רלס דיקנס]]. על פי הדיווח באתר המגזין, סקרוג' תרם השנה את הונו לקרן ביל ומלינה גייטס, ועל כן לא נכנס לרשימה. [[לקס לות'ור]], אוייבו של [[סופרמן]], יצא מהרשימה כיוון שביזבז מאות מיליוני דולרים בניסיון להשתלט על העולם.

שווין המצטבר של הדמויות ברשימה השנה מגיע ל-111 מיליארד דולר. הרשימה כוללת גם את "[[מר מונופול]]" מהמשחק המוכר ואת השרברבים האחים סופר מריו. במקום השני והמכובד עומד מונטגומרי ברנס מ[[משפחת סימפסון]], שהונו נאמד ב-16.8 מיליארד דולר, לאחר שביצע עסקאות טכנולוגיות עם מנהיג צפון קוריאה [[קים ז'ונג איל]]. במקום השלישי, אגב, נמצא סקרוג' מק-דאק, דודו של דונאלד דאק.

כיצד חישבו בפורבס את הסכומים? במידת האפשר הם הסתמכו על מחירי מוצרים קיימים ושווי של מניות, או על ידי השוואת התנועות הפיננסיות של הדמויות לכאלה של חברות מציאותיות, בתוספת מה שהם מכנים "קצת היגיון בריא והרבה התחכמויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully