וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנימין זאב הרצל מתלבש

21.11.2006 / 13:12

אופנת כאוס הלבישה את פסל הרצל ויצרה תוהו ובוהו בקרב אנשי עיריית הרצליה. עכשיו צפו בסרטון. היי, לא אמרנו "הרצל אמר"

יח"צ - חד פעמי

איך הייתם נלחמים בתופעת הירידה מהארץ בקרב צעירים? אופנת 'כאוס' החליטה להתמודד מול העניין הזה בדרך לא שגרתית, יהיו שיאמרו פרובוקטיבית.

מטפסים על הרצל

באישון ליל בין ראשון לשני, טיפסו מספר אנשים לפסל הרצל העומד על תל במחלף הסירה עם הכניסה להרצליה. אותם אנשים - שנרתמו במיוחד לעניין על ידי כאוס - ביצעו בהרצל לינץ' אופנתי והלבישו עליו את חולצות המותג, בהן נכתב: "אל תעשו צחוק מהחזון", כחלק מקמפיין בעלות של 200 אלף שקלים. בקמפיין קודם, כאוס לחמה בתאונות הדרכים באמצעות חולצות עם כיתוב רלוונטי.

"בשנה האחרונה יש תהליך של ירידה מהארץ", מסביר קובי כהן, הבעלים של כאוס, "והמעשה של הלבשת הרצל נובע מתוך רצון לעורר את הצעירים ולקרוא להם להישאר בארץ, ועם זאת לעורר את הממשלה על מנת שיתייחסו יותר לצעירים".

מדוע נבחר דווקא הרצל להיות פרזנטור הקמפיין? גם כאן לכהן הפתרונים: "החזון של ארץ ישראל היה שייך להרצל, אז הלבשנו אותו בבגדים חגיגיים וכתבנו מאחור את הסלוגן 'אל תעשו צחוק מהחזון'".

העיר הרצליה המומה

בעקבות שיחת טלפון של כתבנו עם בכיר בעיריית הרצליה, נשלחו מטעמו אנשים להסיר את בגדי ההרצל החדשים.

גורם בעיריית הרצליה טען, כי "בעירייה ראו זאת בעין שלילית אבל לא מתכוונים למצות את הדין בדרכים שניתן למצות בהן את הדין, רק בגלל איזה גימיק יחצני של חברת אופנה".

דובר עיריית הרצליה, אילן פילו, מסר בתגובה: "הרצליה נקראת על שמו של חוזה המדינה בנימין זאב הרצל וזו הסיבה שהפסל ניצב בפתח העיר. מדובר במהתלה קצרה, שאנו לא רואים כל צורך ואין לנו עניין להתייחס אליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully