וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סו?פר מהר

נגה משל

21.11.2006 / 0:19

השף רועי סופר שרק עזב את "פנגיאה" בהרצליה יתחיל בקרוב לתת את הטון במטבח של ביסטרו "גבריאל" המסוגנן. מסעדת יוקרה זה לא, ואנחנו נעקוב אחר השידוך המפתיע

החל מדצמבר השף רועי סופר (עד לפני רגע 'פנגיאה', שאתמול סגרה את שעריה סופית) יהיה אחראי על המטבח של ביסטרו "גבריאל" ברחוב מונטיפיורי בתל אביב. סופר מתכנן לבסס תפריט חורף חדש ולהכניס שינויים במנות קיימות. בתפריט החדש תמצאו בין השאר: טארט טאטן פטריות, קלאמרי טנדורי עם סלט קולורבי, אוסובוקו טלה, ניוקי פורצ'יני ועוד.
הבחירה של סופר מפתיעה משהו ומעוררת סקרנות, "גבריאל" הוא אמנם מקום של טעם טוב, עיצוב, ואוכל לא רע בכלל, אך הוא אינו שייך לז'אנר מסעדות השף הוירטואוזיות, שניתן היה להניח שסופר ישתלב בהן – בייחוד לאור פועלו ב"פנגיאה" והמשיכה שלו ליצירה מורכבת, ולסגנון בישול צרפתי המושפע מהמטבח האסייאתי.

דרכו הקולינרית של סופר החלה בשנות ה-90 במסעדות "טאקאמרו" ו"מנטה ריי". לאחר שזכה במלגת שף צעיר נסע להתמחות בניו-יורק בה העביר כארבע שנים במסעדות יוקרה שונות. כשחזר לארץ בשנת 2004 סייע בבניית התפריט של מסעדת "איסט" ואז ביסס את מעמדו כשף מוביל במסעדת "פנגיאה" בהרצליה – מסעדת פיוז'ן עם השפעות אסייאתית שסופר היה מאוד מזוהה עמה ובנה בה תפריט ייחודי. לפני כמה שבועות נפרדו דרכיהן, השמועות אומרות שהדבר קשור בטיב היחסים עם בעלי המסעדה, אך סופר בשעתו לא רצה למסור פרטים. היום נודע לנו שהמסעדה סגרה אמש את שעריה.

לפני שנה נכנס לרשימת ארבעת השפים הצעירים המבטיחים בענף הקולינריה הישראלי מטעם עיתון "דה מרקר" ועכשיו, כמה שבועות אחרי שעזב את 'פנגיאה' הוא מתחיל דרך חדשה ב'גבריאל'

בנוסף להצטיידות בשף חדש מתוכנן ב"גבריאל" גם שינוי בארוחות העסקיות שיהיו עשירות ומפנקות יותר. כמו כן, צפוי בהמשך תפריט לילה חדש.

"גבריאל", מונטיפיורי 42, ת"א, טלפון: 03-5667020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully