וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק האהבה תנצח את השפעת

20.11.2006 / 18:58

סקר חדש מעלה שרוב הישראלים מעדיפים שבני הזוג יטפלו בהם אם יחלו בשפעת. רובם לא מתכוונים לקבל את החיסון וסומכים על התרופות

הישראלים כבר לא רוצים שאמא תטפל בהם אם יחלו ב[[שפעת]]. מסקר חדש שערכו מומחי דקסמול קולד מחברת "דקסון" עולה ש-42% מעדיפים שבן או בת הזוג ישהו לצידם בזמן המחלה, לעומת 12.5% בלבד שמעדיפים את אמא. רק מספר זעום של נשאלים בחר את אבא כמטפל המועדף.

עוד מתברר כי 38% מהאוכלוסייה סבלו משפעת או מהצטננות עם חום בשנה האחרונה, רובם נשים. שליש מהישראלים לא החסירו ימי עבודה גם כאשר חלו. כ-20% מהאוכלוסייה החסירו בין יום ליומיים וכ-17% החסירו בין שלושה לארבעה ימים.

77% מהאוכלוסיה לא מתכוונים להתחסן השנה נגד שפעת. יוש פורת, מנהל שיווק תרופות ללא מרשם ב"דקסון", אמר כי הצרכנים בוחרים שלא לחסן עצמם נגד שפעת גם אם יש להם אפשרות לעשות זאת, בגלל הידיעה של שבמידת הצורך יוכל לטפל בעצמם בצורה מספקת. לדברי פורת, מגמה זו של טיפול עצמי בתרופות היא מנוע הצמיחה העיקרי של שוק התרופות ללא מרשם רופא.

"שוק זה עבר שינויים רבים בשנה וחצי האחרונות", מסביר פורת. "זמינות התרופות לצרכן גברה עם התחזקות קטגוריית התרופות על המדף וזמינות השימוש באינטרנט כמקור לחיפוש מידע. כיום הצרכן שואל ומקבל תשובות יותר מבעבר. האינטרנט חושף את הצרכן למידע נרחב על פתרונות לבעיות בריאותיות שונות. הוא מאפשר לקבל חוות דעת שנייה וגם שלישית ורביעית מבלי ללכת לרופא, ולקבל את כל המידע על התרופות שהוא לוקח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully