וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאן אריקסון משלימה את רכישת רימון כהן וובר שנדויק

וואלה! ברנז'ה

20.11.2006 / 17:46

אמיר דן, עינת אורן וליבי צ'יפסר מונו למנכלי"ם משותפים. אילן שילוח: "השילוב יצעיד את המשרד עוד שלב קדימה"

קבוצת מק'אן אריקסון משלימה את רכישת 100% ממניות רימון כהן/ וובר שנדוויק ובכך הופכת לבעלת החברה. אמיר דן, שניהל בשנים האחרונות את מחלקת המאבקים והמשברים של המשרד, ועינת אורן, מנהלת המחלקה הכלכלית-מסחרית של המשרד, מונו למנכ"לים משותפים של החברה.

לפני 5 שנים נחתם הסכם מיזוג בין פעילות יחסי הציבור של מק'אן אריקסון לבין רוני רימון ובני כהן. על פי ההסכם בתהליך של 5 שנים תתבצע רכישה הדרגתית של מלוא מניות רימון כהן / וובר שנדוויק, אשר הגיע עתה לסיומו. עם מכירת מלוא מניותיהם בחברה ימשיכו בני כהן ורוני רימון לפעול במסגרת חברת הלובי יחד עם דפנה כהן אותה הקימו לפני כשנה.

ליבי צ'יפסר, תשמש כמנכ"לית של מיזם יחסי-ציבור חדשENTERTAINMENT PR. במסגרת זו יכללו יחסי הציבור של חברת yes, אותו מנהלת ליבי צ'יפסר כבר למעלה מ-5 שנים ולקוחות נוספים בתחומי הטלוויזיה והבידור. תמי שינקמן, לשעבר הדוברת של השר בנימין (פואד) בן אליעזר וכיום יועצת תקשורת בכירה במשרד, תמונה לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה של משרד ייעוץ התקשורת.

אילן שילוח, מנכ"ל קב' מק'אן אריקסון: "השילוב בין מק'אן - חברה בינלאומית בעלת עוצמות בכל העולם, לבין משרד ייעוץ תקשורת ואסטרטגיה מהמקצועיים ביותר בישראל יצעיד את המשרד עוד שלב קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully