וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתולה המליטה כלבלבים?

20.11.2006 / 18:01

תושבת ברזיל סיפרה שהחתולה שלה המליטה כלבלבים. עכשיו מאשימים אותה בהונאה. אל דאגה: מחר חוקר גנטי יפסוק בפרשה

חוקר הגנטיקה אדיל פצ'חו לקח ביום שישי האחרון דגימות דם משלושת גורי כלבים בברזיל על מנת לאמת את הטענה לפיה המליטה אותם... חתולה.

בשבוע שעבר סיפרה קסיה אפרסידה דה סואזה בת ה-18, שחתולתה מימי המליטה שישה גורים: שלושה כלבים ושלושה חתולים שלא הצליחו לשרוד. ברחובות שכונת המצוקה בה גרים קסיה ובעלה נפוצה השמועה והרוחות סערו. על פי ההשערה האב המאושר הוא בן כלאיים המסתובב בשכונתם ועונה לשם "כלב".

הסיפור עבר מפה לאוזן והתפרסם בכל כלי התקשורת הברזילאים. בשלב זה החלו העיתונים המקומיים להאשים את הזוג הנמצא בקשיים כלכליים ומצפה לילדם הראשון בתוך כמה חודשים, בהונאה וכי השניים מנסים להרוויח כסף מהמתיחה. "אני כועס על ההאשמות הללו" אמר בעלה של קסיה.

הוויכוחים והעימותים גברו עד שהעיתונים המקומיים ביקשו מפצ'חו לבצע את בדיקת הכרומוזומים. בני הזוג, בעליה של מימי הסכימו ותוצאות הבדיקה יתקבלו מחר.

"זה מאוד פשוט למעשה" מספר פצ'חו, ראש הפקולטה למדעי הביולוגיה באוניברסיטה המקומית, "אם נמצא אצל הגורים 78 כרומוזומים, אז מדובר בכלבים. אם יש להם 38 כרומוזומים, מדובר בחתולים. אך אני באמת מפקפק בעובדה שהם ממשפחת החתוליים. כל תכונותיהם מאפיינות את משפחת הכלביים" אמר פצ'חו והוסיף, כי בכלל "אין זה מקובל בקרב יונקים להניק עוללים מזנים אחרים. ייתכן שהחתולה המליטה בשדה ואימצה גורי כלבים בעלי מטען תורשתי דומה לשלה לאחר שגוריה מתו בהמלטה".

בינתיים נצטרך להתאזר בסבלנות ולחכות לתוצאות האם קרה כאן נס והחתולה היא אכן אמם – אז צפויה לגורים בעיית זהות או שמא אמצה אותם וכשיגדלו ירדפו הכלבלבים אחר אמא מימי החתולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully