וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת החורף: כלבים וחתולים מחפשים בית חם

20.11.2006 / 13:24

בעמותת "תנו לחיות לחיות" נמצאים חתולים וכלבים רבים שמחפשים בית חם ואוהב. רגע לפני שמגיע הקור - בואו לאמץ

החורף בפתח ובית המחסה של "תנו לחיות לחיות" מלא עד אפס מקום. אבל, מעטים הם האנשים שמגיעים לאמץ כלבים. רגע לפני שמגיע הקור האמיתי, מבקשת עמותת "תנו לחיות לחיות" לסייע לה למצוא בית חם ואוהב לכלבים ולחתולים מקסימים המחכים למשפחה חדשה.

מהעמותה נמסר, כי "כולם יפים, לא כולם גורים - אבל לכולם מגיע בית חם". עוד מסרה העמותה, כי על כל כלב או חתול שיאומצו, מתפנה בבית המחסה מקום לחתול או כלב אחר.

ניתן לאמץ את בוני, כלב זכר מעורב כבן שבעה חודשים. מתנדבת העמותה הצילה אותו מהתעללות על ידי נערים, אולם בגלל ריבוי הכלבים בביתה הביאה אותו אל "תנו לחיות לחיות". בוני הוא כלב חברותי ונוח, אוהב אנשים וילדים. חמוד אמיתי, חייכן עם מרץ.

דובי הוא גור זאב מעורב, כבן חודש שהגיע עם זנב חתוך. הוא נזרק בפתח פנימייה. למזלו בנות הפנימייה מתנדבות באופן קבוע בבית המחסה של "תנו לחיות לחיות", והן הביאו אותו אל הכלבייה. הוא קטנטן, עוד לא כל כך עצמאי ומחפש בית חם עם המון אהבה.

לארי הוא כלב לברדור גזעי כבן שנה וחצי. לארי נמצא משוטט בנתניה והובא על ידי נהג העמותה לכלבייה. הוא בעל אופי לברדורי, שובב, חברותי ומת על מים.

לבנה היא כלבת סמויאד כבת ארבע וחצי. היא נחמדה, חמודה ומקסימה, אנרגטית עטויית פרווה. היא נמצאת בבית המחסה כבר כשבעה חודשים לאחר שהגיעה מהסגר עירוני לפני המתה.

בוריס הוא זכר כבן שנתיים. הגיע בפברואר 2006 מגליל ים אל כלביית העמותה. בקרוב יחגוג שנה בכלבייה, ומת כבר למצוא לעצמו בית. הוא חמוד, מלא שמחת חיים ומצפה למזלו הטוב.

חובבי החתולים יתאהבו בכתם - חתול מוכתם כבן ארבעה חודשים. הוא חמוד, חביב ומאוד חברותי. ממתין שיאמצו אותו לבית חם ואוהב.

לפרטים נוספים על אימוץ ב"תנו לחיות לחיות" ניתן לפנות לעמותה בטלפון 6241776-03.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully