וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבקר בודק חשד לאי סדרים במע"צ

שרון קדמי

19.11.2006 / 17:16

מטיוטת הדו"ח עולה, כי שורה של מינויים נעשו בניגוד לחוק חובת המכרזים. החברה הלאומית לדרכים: אנו פועלים במקצועיות

מבקר המדינה בודק חשד לאי סדרים ומינויים פוליטיים בחברה הלאומית לדרכים (מע"צ החדשה) והוא צפוי לפרסם בקרוב דו"ח בנושא, כך נודע ל-themarker. באחרונה הושלמה טיוטת הדו"ח, ממנו עולות טענות קשות נגד הנהלת החברה והדירקטוריון. מדובר בבדיקה המתרכזת בעיקר בתקופה המעבר של החברה הלאומית מיחידת סמך במשרד התחבורה (מעצ הישנה) לחברה ממשלתית עצמאית במהלך שלוש השנים האחרונות.

מטיוטת הדו"ח עולה, כי נעשתה שורה של מינויים לכאורה בניגוד לחוק חובת המכרזים, וכן שורה של מינויים פוליטיים על ידי בכירים בחברה. המינויים מתייחסים גם לתפקידי מפתח בחברה הלאומית לדרכים.

גורמים במשרד התחבורה ציינו לאחר עיון בטיוטה, כי מסתמן שמדובר בדו"ח לא פשוט המעלה מספר שאלות נוקבות באשר להתנהלות החברה והנהלתה. מאידך, גורמים המקורבים לבדיקה ציינו, כי הדו"ח אמנם עב כרס, אך רוב הטענות שבו קיבלו מענה הולם ולמעשה לא נמצאה בהם כל בעיה. עוד נודע, כי החברה הלאומית לדרכים שכרה את שירותיו של משרד יחסי הציבור מורל-צור המתמחה בניהול משברים.

ממשרד מבקר המדינה נמסר בתגובה, כי אכן מתבצעת בדיקה בנושא ומעבר לכך סירבו להתייחס.

מהחברה הלאומית לדרכים נמסר, כי "החברה מגייסת לשירותיה את העובדים המקצועיים ביותר בתחום התשתיות, תוך הקפדה על הנהלים וכללי החוק בנושא גיוס עובדים. נהלים אלה אושרו כולם על ידי דירקטוריון החברה ורשות החברות הממשלתיות בשנתיים האחרונות. במסגרת השינוי המבני, קוצץ מספר העובדים בחברה מכ-800 עובדים לכ-270 עובדים, על מנת לייעל את החברה ולספק את השירות הטוב ביותר לציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully