וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: אקבל 40 מושבים בכנסת

19.11.2006 / 10:53

ידיעות אחרונות: בצד הביקורת על הנסיונות "לקנות" את המדינה, גאידמק משוכנע שהרחוב הישראלי יתמוך בו ויבחר בו לראשות הממשלה

לאחר שהושיע את האזרחים מצפון ומדרום, מימין ומשמאל עלו קריאות כי הוא קונה את המדינה על חשבון מצוקות האזרחים. אבל ברחוב הישראלי גאידמק רואה את התחזקותו ומודיע בריש גלי מי יעמוד בראשות הממשלה - הוא כמובן.

"יש לי היום תמיכה ציבורית להיבחר לראשות הממשלה עם רוב גדול. אם אחליט להתמודד, אקבל 40 מושבים בכנסת. הפוליטיקאים יודעים את זה ופוחדים" הכריז על כוונותיו ארקדי גאידמק בראיון ל"ידיעות אחרונות".

גאידמק סמוך ובטוח כי אחרי שדאג לעורף שהוזנח מצד הממשלה, שבה את לב האזרחים, ובמידה ויחליט להתמודד התפקיד יהיה בידיו "אני הולך צעד אחר צעד ומעריך בכל פעם מחדש את המצב. רכשתי לפני שנה את בית"ר ירושלים. זה לא רק ספורט, זה סמל של המדינה. הראיתי כאן מנהיגות. כשהמלחמה בלבנון התחילה, איכלסתי אלף איש בניצנים. הראיתי מנהיגות. היום בשדרות זה רק מבצע קטן להראות סולידריות. שוב הראיתי את מנהיגותי".

עם זאת ממקום מושבו במוסקבה הוא אינו ממהר לקפוץ לביצה הפוליטית: "מאוד קל להבחר, אבל זו אחריות לאומית כבדה ולא עניין אישי. טרם החלטתי אם ארצה לשאת זאת על כתפיי כעת".

בז לחברי הכנסת והממשלה

גאידמק לא מסתיר את הבוז שהוא רוחש כלפי שרי הממשלה ובמיוחד כלפי שר הביטחון, שהודיע כי "המדינה לא תאפשר לנדבנים להשתלט על מצוקת האזרחים". "אין לי שום כבוד לו ולעבודתו" אמר גאידמק "אם הוא האחראי כלפי הציבור על הביטחון, זו בושה לאומה היהודית. אם פרץ לא יהיה יותר בממשלה, מה הוא יעשה? מה הוא יודע לעשות? להיות נהג מונית?". באשר לשר התרבות והספורט עד לאחרונה אופיר פינס זועם גאידמק על אירוע ספציפי "הייתה לי הזדמנות להפגש איתו באירוע ממלכתי, וכשראה אותי לא אמר לי אפילו שלום...זה ביטוי לכך שהוא לא מעריך אותי. שר התרבות והספורט של ממשלת ישראל צריך להראות כבוד לגאידמק בשם הממשלה. זו חוצפה אדירה".

והביקורת כלפי חברי הממשלה אינה עוצרת כאן לדעתו מדובר באנשים מאוד פרימיטיביים וחסרי תרבות הפועלים מאינטרסים אישיים "הם לא מבינים כמה כבדה אחריותם, במיוחד למדינה היהודית ולגורלה". "אם אני אהיה בממשלה תהיה לי אחריות יותר מכל אחד אחר. איך אפשר להשוות את דרך חיי ואת הניסיון שלי לאנשים האלו"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully