וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרייסלנד מחפשים את החיקוי המושלם לאלביס

19.11.2006 / 9:29

לראשונה תערך תחרות רשמית בין החקיינים, במטרה למשוך דור חדש של מעריצים. תחרות הגמר תערך באוגוסט הבא. צחצחו הגרונות

חקייני [[אלביס פרסלי]] יוזמנו לחוות האייקון התרבותי בממפיס שבטנסי לתחרות הרשמית הראשונה ביניהם. התחרות, שתמשך מספר ימים באוגוסט 2007, תחפוף ליום השנה ה-30 למותו. המהלך מסמל שינוי במדיניות מנהלי גרייסלנד שעד עתה שמרו על מרחק מהחקיינים הקיטשים.

המנהלים החדשים של חוות "מורשת אלביס", השווה מיליוני דולרים, אמרו ל-BBC, כי התחרות עשויה למשוך דור חדש של מעריצים. פול ינוקובסקי מ"תעשיות אלביס פרסלי" סיפר, כי הם מחפשים אחר "האמנים הטובים ביותר המייצגים את האגדה, מדובר בתחרות רצינית". ינוקובסקי אמר עוד, כי כללי ההופעה שיקבעו על ידי האחוזה יסייעו בקביעת הסטנדרט המינימלי של המשתתפים.

הקווים המנחים את התחרות טרם נקבעו, אך מגרייסלנד נמסר כי ברצונם לערוך תחרות שבה למופיעים קלאסה ובטעם טוב, ומעדיפים זמרים הנראים ונשמעים כמו האגדה. תחרויות הקדם יערכו בטופלו מיסיסיפי, עיר הולדתו של אלביס, ובעיר קולינגווד שבחבל אונטריו בקנדה, שם כבר נערך מדי שנה פסטיבל אלביס.

תחרות הגמר בממפיס תערך במשך מספר ימים במהלך שבוע הזיכרון של אלביס באחוזה, מה-11 ועד ה-19 באוגוסט 2007. תעשיות אלביס פרסלי השתלטו על השיווק העולמי של המותג אלביס לפני כשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully