וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ניתן שהגזענות הזאת תעבור בשקט"

דניאל אציל

17.11.2006 / 18:15

מפגינים רבים, שהתארגנו במיילים והודעות SMS, מחו היום מול סניף ארומה בשינקין על הערותיו הגזעניות של אחד מבעלי הרשת

עשרות בני אדם הפגינו היום בצהריים מול סניף שינקין של רשת ארומה בתל אביב. המפגינים קראו "די לגזענות" בעקבות דבריו של סהר שפע, אחד מבעלי הרשת, לעובדת כלמוביל מלי שלו.

המפגינים, שקיבלו את ההודעה על ההתארגנות בהודעות SMS ואימיילים, התרכזו מול סניף ארומה בשנקין וקראו לציבור להחרים את הרשת בשל הערותיו הגזעניות של שפע. השלטים שהונפו באוויר קראו "ארומה- שפע של גזענות", ו"עברתם את גבול הטעם הטוב". המחאה הספונטנית, שהחלה במאמר דעה שכתב מארגן ההפגנה אסף פרץ בעיתון "ידיעות אחרונות", זכתה לתגובות רבות והתפתחה למחאה בניסיון לערוך מרד צרכנים רחב.

פרץ, שמכהן כמנכ"ל איגוד הבמאים אמר היום, כי "לכל בן אדם יש את הנקודה שבה נגדשת סאתו. האמירות הגזעניות של שפע, שנוגעות לגזענות ברמה הכי מתועבת שלה, הטריפו את דעתי". פרץ הוסיף, כי "מעניין אותי לברר אם אנחנו מדינה נאורה ומתוקנת כשאר המדינות".

שפע התנצל בפני מלי שלו

בשבוע הבא אמור היה בית המשפט לתת את הדין בתביעתה של מלי שליו נגד סער שפע בגין דבריו, "אני לבן ואת שחורה, הלבן הזה ילמד אותך לקח. את כתם שחור, את אישה שחורה נחותה ומטומטמת. את אפס, ואני מרוויח 800 דולר לדקה".

אתמול פנה שפע לבית המשפט בבקשה לסגור את התיק בהסכם פשרה הכולל פיצוי של 100 אלף שקלים והתנצלות בפני התובעת באופן אישי ובכלי התקשורת.

בעקבות הפגיעה במוניטין של הרשת הודיעו אתמול בעלי ארומה ישראל, שביניהם גם אחיו של סהר יריב שפע, כי בכוונתם להרחיק את סהר מהמותג ואף לתבוע אותו בסכום של 20 מיליון שקל על פגיעה בשמה הטוב של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully