וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

17.11.2006 / 2:39

איפה ישנם עוד גאדג'טים (גרועים) כמו הכפפות ההן, אשר היו מיותרות ומטופשות...

אנחנו אוהבים USB. אנחנו אוהבים טכנולוגיה לבישה. אבל לפעמים יש שילובים שגורמים לך פשוט להיאנח. הרשו לנו להציג את כפפות USB המחממות, גאדג'ט שנס ליחו.

האמת, זה אפילו לא באמת מוצר חדש. כפפות שונות מסוג זה מסתובבות ברשת כבר זמן מה. אבל הדגם הספציפי הזה צץ לאחרונה באחד מהמקומות בהם אנחנו מחפשים גאדג'טים, ולא יכולנו להתעלם ממנו.

אז למה זה גרוע? הסיבה הראשונה היא שהכפפות האלה משולות לכבילת הידיים שלכם למחשב. כל עוד אתם לא מזיזים את הידיים מהמקלדת, זה עוד בסדר, אבל נסו לענות לטלפון או לסדר את השיער. התוצאות עשויות להיות הרסניות.

הסיבה השניה היא שלא מאד נוח להקליד עם כפפות. ליצרני הכפפות האלה יש פתרון לכך. יש לכפפות שני מצבים: מצב האצבעות החשופות (והקרות, בהנחה שהטמפרטורה באמת מצדיקה לבישת כפפות חימום) או מצב הכיסוי המלא. כן, מלא, כמו לשים גרב (מחוממת) על האצבעות.

הסיבה השלישית היא שמדובר בפריט מכוער במיוחד. גם במצב הכיסוי המלא וגם במצב האצבעות החשופות, הכפפות האלה מתהדרות במה ש-Crave כינו - ובצדק - "המראה ההומלסי".

והסיבה הרביעית היא המחיר. כפפה אחת עולה 24.83 דולרים. כלומר, שתי כפפות עולות כמעט חמישים דולר, וזה בלי משלוח. זה מכריע את הכף. אין לנו ספק שמדובר בגאדג'ט הגרוע... של השבוע!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully