וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה הרוגים בסופת טורנדו בארה"ב

17.11.2006 / 8:04

יותר מ-20 בני אדם נפצעו כשסופות טורנדו פקדו את חופיה הדרומיים של ארה"ב וזרעו הרס של עשרות בתים, עצים ועמודי חשמל

לפחות 8 בני אדם נהרגו ולמעלה מ-20 נפצעו אמש כשסופת טורנדו פגעה בחופי צפון קרוליינה שבארצות הברית. כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית.

מושל צפון קרוליינה מייקל איזלי אמר כי מערכת מזג אוויר קשה היכתה בחוף הדרומי של ארצות הברית. במסיבת עיתונאים אמר איזלי כי "בשעה זאת עומד מספר הקורבנות שגבתה הסופה על שבעה בני אדם. 20 אנשים פונו לבתי חולים בערים שכנות עקב פציעות ובנוסף ישנם ארבעה נעדרים".

אחד המוקדים שספגו פגיעה קשה במיוחד של הטורנדו, הוא שכונה של קרוואנים מחוץ לעיר ווילמינגטון. בטלוויזיה המקומית שודרו תמונו של בתים מרוסקים לחתיכות, עצים שנעקרו משורשיהם וקווי מתח גבוה שקרסו.

המושל איזלי אמר כי עשרות בתים ניידים הושמדו וכי בשלב מסויים לאחר פגיעת הטורנדו באזור, כמאה אלף תושבים איבדו את אספקת החשמל לבתיהם. איזלי הפציר בתושבים להישאר בכוננות שכן מזג האוויר הסוער צפוי להימשך וייתכן שישנן סופות נוספות שעושות את דרכן לצפון קרוליינה. לדברי איזלי, "למערכת מזג האוויר הזאת יש פוטנציאל לגום לסופות טורנדו נוספות במהלך היממה הקרובה וכמו כן ייתכנו שטפונות באזורים שונים במדינה".

סופות טורנדו פגעו גם במקומות נוספים במדינה וגורמים רשמיים דיווחו על מספר קרוואנים שנהרסו, חמישה פצועים ונפילת קווי מתח. בנוסף לכך שני ילדים ספגו פציעות קלות כשסופת טורנדו פגעה במרכז קהילתי שבו שהו אמש באלבמה. בעת הפגיעה במבנה שהו בו 31 ילדים, כולם נמצאו בריאים ושלמים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully