וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה באומן מתאכזבת

16.11.2006 / 13:53

האחות הקטנה של אורלי הולכת בדרכה - לא, לא קונה תיק פראדה, אלא עוברת לרוברטו אחרי עזיבת 'יולי'. אה, ויש לכלוכים כמו שאתם אוהבים

אנה באומן, סוג של קליאופטרה לבנטינית, החליטה לעזוב את סוכנות הדוגמנות יולי ולעבור לסוכנות רוברטו, שם גם מיוצגת אחותה הגדולה אורלי. האחיות מתוכננות לעשות קמפיין משותף בקרוב.

לוואלה! סלבס נודע, כי באומן הצעירה, שהתחתנה לא מכבר עם ריקי שאשא המלייאן וחיה על קו תל אביב-לונדון, החליטה להחליף בית מקצועי אחרי אכזבה קשה מהסוכנות. ולשלב הבוץ:

- אנה, למה את מאוכזבת?
- "אני כבר 8 שנים אצלם והחלטתי שאני צריכה משהו חדש,
כי הייתה לי תקופה רגועה ולא קיבלתי הצעות. נורא התאכזבתי מזה שהם (סוכנות יולי - א"ס) לא מציעים לי כלום, אז החלטתי לרענן".

"כבר שנתיים היא לא מהמובילות"

ולשלב הבוץ 2:

"סוכנות יולי בנתה את המותג אנה באומן ובזכות הסוכנות היא עשתה כל קמפיין אפשרי ואף בנתה קריירה בין לאומית", מגיב אבשה אגסי מסוכנות יולי על הדברים, "קורה שבמערכות יחסים מגיעים לפעמים לעייפות החומר.

"אנה הייתה אחת מהדוגמניות המובילות בזמנה, אבל זה כבר שנתיים כמעט שהיא כבר לא מהמובילות. זה נורא חבל לאבד אותה במישור של המשפחה, כי אנה הייתה כמו בת משפחה אצלנו ואנחנו נורא אוהבים אותה. במישור המקצועי - הסוכנות לא תקום או תיפול על מיוצג אחד. אנחנו נורא מעריכים את אנה ומאחלים לה המון הצלחה בהמשך דרכה. חבל רק לשמוע שהיא אומרת את הדברים האלו ולוקחת את זה למקום לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully