וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: ניצחון לפקיסטן על הודו המערבית

רועי פרידמן

15.11.2006 / 7:55

העונה האינטנסיבית של הקריקט החלה, לקראת אליפות העולם במרץ. בינתיים הפקיסטנים פתחו חזק, בסיועו של מוחמד יוסוף

תם גביע האלופות, והחלה העונה האינטנסיבית של הקריקט הבינ"ל ששיאה באליפות העולם שתערך בחודשים מרץ-אפריל. הסדרה הפותחת היא פקיסטן, המארחת את הודו המערבית לסדרה של שלושה טסטים וחמישה משחקי יום אחד.

הטסט הראשון נערך באצטדיון גדאפי בלהור. בריאן לארה החליט לחבוט ראשון אך הפתיחה היתה של המגישים של הפקיסטנים, במיוחד שהיד נאזיר שפסל שלושה חובטים מוקדם. לארה צבר אומנם 61, אבל החובטים האורחים לא הצליחו לפתח שום ציוות משמעותי, כשגם 34 של כריס גייל, 32 של דוויין בראבו ו-35 של דייב מוחמד לא הספיקו. עומר גול היה המגיש המצטיין עם 5 פסילות, כשדניש קאנרייה הוסיף עוד 2, והודו המערבית נפסלה ל-206 עוד בתוך היום הראשון. המגישים של הודו המערבית פתחו טוב כשג'רום טיילור פסל מוקדם את אימרן פרחאת ופידל אדווארדס את יוניס ח'אן. מוחמד חפיז הגיע ל-57 אבל כשטיילור פסל אותו, ומיד אח"כ מוחמד פסל את איזמאם-אל-חאק ל-0, ופקיסטן 140 ל-4, עוד היה משחק צמוד.

רק שלפקיסטן יש כיום את אחד החובטים החמים בסבב העולמי, מוחמד יוסוף. יוסוף, עד לפני כשנה וחצי עוד נקרא יוסוף יוהאנה, השחקן הנוצרי האחרון של פקיסטן, התאסלם ונהייה אדוק, ולטענת הרבה פקיסטנים זה השפיע על המשחק שלו לטובה. סטטיסטית זה נכון, הוא עבר שוב את המאה נקודות וסיים עם 192. בעזרת 78 של קמראן אקמל ו-69 של שוהייב מאליק, פקיסטן סיימה עם יתרון מכריע של 279. טיילור סיים עם 4 פסילות להודו המערבית ומוחמד עם 3.

בסיבוב השני לארה עבר בפעם ה-33 בקריירה את המאה ועוד 81 של שיבנאריין צ'אנדרפול החזיקו את האורחים בתמונה, אבל לבד הם לא יכלו לעשות כלום, ובעזרת 4 פסילות של עומר גול, 9 סה"כ במשחק, הודו המערבית סיימה עם 291 בלבד והשאירה לפקיסטן רק 13 נקודות כדי לנצח. קורי קולימור פסל את מוחמד חפיז, אך זה לא הפריע למקומיים לנצח.

תוצאה:

הודו המערבית 206 ו-291
פקיסטן 485 ו-13 ל-1

פקיסטן ניצחה ב-9 וויקטס, עומר גול נבחר לאיש המשחק. הטסט השני יתחיל ביום ראשון בעיר מולטאן. ביום ראשון ב-10:00 שעון ישראל תארח דרא"פ את הודו למשחק יום אחד ביוהנסבורג, שידור ישיר ב-FOX.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully