וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוויטה יכולה לנוח בקברה

15.11.2006 / 13:23

בדיקות DNA שנערכו בגופתו של פרון מערערות את הטענה שמריה הולגדו היא בתו אך היא מתעקשת: "נולדתי בתו וכך גם אמות"

מרתה הולגדו בת ה-72, הנלחמת על כך שיכירו בה כצאצאית היחידה של חואן דומינגו פרון, שליט ארגנטינה לשעבר, נחלה מפלה במאבקה. כך פירסם ה-BBC.

עורכי הדין של אלמנתו של [[חואן פרון]] אמרו כי בדיקת DNA שנעשתה בשרידי גופתו העלתה תוצאות שליליות. אבל הולגדו סירבה לקבל את תוצאות הבדיקה וטענה, כי היא ממתינה לתוצאות של בדיקות נוספות.

בחודש שעבר, גופתו של פרון נקברה בשנית במאוזוליאום חדש כשברקע סערה בין תומכים למתנגדים. בית המשפט הורה שדגימות ה-DNA יילקחו מגופתו טרם הקבורה במאוזוליאום החדש ויועברו לבדיקה. תוצאותיה של בדיקה אחרונה זו, טרם פורסמו.

עורך דינה של אלמנתו של פרון, מריה אסטלה איזבל מרטינז דה פרון, אמר כי בדיקה שערכו מטעמם לא העלתה כל קרבה משפחתית בין הנשיא המת והולגדו. אך הולגדו אמרה לתקשורת הארגנטינאית כי לדעתה יש משהו חשוד בתוצאות הבדיקות שנעשו מטעם אלמנתו של פרון. לדבריה "נולדתי בתו של חואנסיטו (כינוי חיבה לשם חואן) ואמות בתו של חואנסיטו".

הולגדו טוענת שהיא פרי רומן מחוץ לנישואין שניהל פרון בעת שהיה נשוי לאשתו הראשונה. פרון, שמת בשנת 1974 הוא עדיין דמות הנערצת על ארגנטינאים רבים שרואים בו גיבורם של עניי המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully