וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה עסקת הטיעון לרוצח ענבל עמרם

14.11.2006 / 14:41

במקום מאסר עולם, נגזרו על מוחמד ג'עידי מאסר עולם ועוד 15 שנות מאסר על העבירות הנוספות בהן הודה, בניגוד לעסקת הטיעון

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום מאסר עולם ועוד 15 שנים חופפות על מוחמד ג'עידי, שהורשע ברצח ענבל עמרם. בכך דחה בית המשפט את עסקת הטיעון שהציעו הצדדים. בגלי צה"ל דווח כי בנוסף הורשע ג'עידי גם בעבירות של שוד, חטיפה, הצתה ושהייה בלתי חוקית.

לפני כשבועיים הרשיע בית-המשפט המחוזי בתל-אביב את ג'עידי, בן 21 מקלקיליה, ברצח הצעירה לפני שמונה חודשים. ג'עידי הודה במסגרת עסקת טיעון גם בחטיפת עמרם, בהצתת גופתה, בשוד ובשהייה בלתי חוקית בישראל. במסגרת העסקה ביקשו הצדדים מבית המשפט לגזור עליו עונש של מאסר עולם בלבד, העונש הקבוע בחוק לרצח, ללא עונשים נוספים על העבירות האחרות בהן הודה.

ג'עידי נעצר באפריל האחרון, חודש לאחר הרצח, על ידי השב"כ. מפענוח המקרה עולה כי עמרם יצאה לאסוף אחותה ממסיבה בסמוך לביתה בפ"ת. כשהגיעה לרכבה, הגיח ג'עידי במטרה לגנוב את הרכב. ככל הנראה, בתחילה ניסתה עמרם להתנגד לגנב וזה בתגובה דחף אותה לרכב. במהלך הנסיעה התפתח בין השניים עימות שנגמר בדקירה של עמרם.

לאחר הדקירה נשכבה עמרם על הכיסא כשהיא מדממת. כשהבין ג'עידי כי היא עלולה למות, נסע לשדה פתוח בשכונת רמת אביב ג' שבצפון ת"א וניסה להצית הרכב. משלא הצליח, נטש את הרכב וברח לביתו. המשטרה התחקתה על עקבותיו בעזרת טביעות אצבעות שנלקחו מהמקום, והוא שיחזר המעשה. בחקירתו טען כי לא התכוון לרצוח אותה, אלא רק לגנוב את הרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully