וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון דור משופרסל נבחר ליו"ר איגוד המפרסמים

גליה שילה

13.11.2006 / 20:37

דור התמודד על התפקיד מול יהודי ליפמן, מנכ"ל גלידות נסטלה והניצחון הושג בתוצאות צמודות

איגוד המפרסמים, המונה כ-200 חברות וארגונים במשק, בחר הערב את ירון דור לתפקיד יו"ר האיגוד ואת חברי ההנהלה החדשה. דור התמודד על התפקיד מול יהודי ליפמן והניצחון הושג בתוצאות צמודות.

דור (46), הוא סמנכ"ל השיווק של שופרסל. בתפקידו האחרון שימש במשך חמש שנים כמנכ"ל רשת ניו פארם, ולאחר שהרשת נמכרה עבר לתפקידו הנוכחי. תפקידים נוספים שמילא היו סמנכ"ל שיווק בתשלובת אלוני ומנהל שיווק בגלידות שטראוס. דור, חבר הנהלת איגוד המפרסמים בהנהלה הנוכחית ועמד בעבר בראש ועדת הכספים של האיגוד. ברקורד שלו גם התואר איש השיווק של החודש והוא בעל תואר ראשון בכלכלה וראיית חשבון ותואר שני במינהל עסקים.

ליפמן, מנכ"ל גלידות נסטלה וחבר הנהלת קבוצת אסם, היה בעבר סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל, מנהל חברת הקינוחים ביוניליוור אנגליה ומנכ"ל חוגלה כימיקלים. גם ליפמן זכה בעבר בתואר איש השיווק של החודש והוא בעל תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ומינהל עסקים, ותואר שני במינהל עסקים.

לאחר שנבחר, אמר דור כי "אחוזי ההצבעה היו גבוהים מאוד - 75% - ואני בטוח שעם היענות כה גבוהה, האיגוד ימשיך לפעול וישפיע על הענף כולו, גם על הפרסום בטלוויזיה. כוחם של המפרסמים יישמע ויבוא לידי ביטוי".

ההנהלה היוצאת, בראשות עופר בלוך מסיימת קדנציה בת שלוש שנים, ומתוך 22 מועמדים לחברי הנהלה - חלקם מחברי ההנהלה היוצאת, וכולם אנשי שיווק בכירים - נבחרו אמש גם 14 חברי הנהלה חדשים.

לאחר שבבחירות הקודמות היתה התוצאה ידועה מראש, שכן עופר בלוך, אז מנכ"ל yes, היה מועמד יחיד לתפקיד היו"ר, היתה המערכת האחרונה קצרה אך סוערת והתאפיינה בקמפיינים נמרצים מצד שני המועמדים העיקריים. שניהם הקימו מטות פעולה, הפיצו את המצע שלהם לחברי האיגוד, התראיינו, ושיכנעו חברי איגוד להגיע לערב ההצבעה ולהצביע עבורם. יהודי ליפמן אף פתח בלוג וירון דור ערך מפגשי חברים על יין.

אירוע הבחירות התקיים הערב בארץ הישראל היפה והשתתפו בו מפרסמים בכירים רבים וחברי האיגוד. לפני ההצבעה, באסיפה הכללית של האיגוד, סקרה תלמה בירו, מנכ"לית האיגוד את דו"ח השנה החולפת וכן ניתנו עיקרי דו"חות ועדת הביקורת וועדת הכספים של האיגוד. בתום ההצבעה וספירת הקולות, נשא דברים היו"ר היוצא עופר בלוך, ופורסמה רשימת הנבחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully